بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

هپی دیز !

 

 

 

نوشتن دو تا پست مکش مرگ من درباره ازدواج باعث شد که دوستان و حتی شاگردان !!‌ با کلاشینکف به اینجانب حمله کردند و من از ایجاد این ناهنجاری در بین دوستان کمال عذر خواهی رو می نمایم !!!‌     آقا حالا من از ذوق این قصه های سیندرلایی دوستان دختر و پسر یه دوکلمه ذکر مصیبت نوشتم .......چه حرفا که گفته نشد !!‌:))))

بد نیست چند تا از این نظرات رو بخونید :

پویا گفت :  ازدواج امریست مقدس که تا تجربه اش نکنی نمیفهمی چه غلطی کردی!!!!! =))

پوریا :همه ازدواج کردن اما فکر می کنی چند تاشون خوشبخت بشن ( ایشالا همشون ) !

مانا:اگه دنبال یه دردسر خوب می گردی حتما شوهر کن!یه پروژه عظیم که جایی به ثبت رسوندی و همه منتظر نتیجه اش هستند!

غریبه : شنیدم خودتونم دارین اطدواج می کنین هاله خانم  !!!!!!!!!!!!

بی نام:شما خودتون عروسی کردین؟ !!!!!!!!!!!!!

بدون امضا:سلام هاله خانوم . خوب عروسی که بد نیست !!؟

ققنوس:خوبه رو تعداد تبریک ارزونتر تموم میشه ! ... مبارک باشه جمیعا !

از همه بددددتر .......این شاگرد ماست !!! بعد یه عمری یکی گفت من شاگرد شما..اونم اینجور :

‌فکر کنم خانم استاد بدجوری زده تو نخ ازدواج!! .... تازه گی ها همش پستهای ازدواجی می زنه .... پیشنهاد می کنم وبلاگ بنیاد امور بیمارهای خاص ( شاخه ازدواج) رو فعال کنه ...

آقای شاگرد!‌یک ضرب المثل چینی ! هست که میگه :‌آی هو فور یووووو !!!!!!!! فکر کنم کسی صدای شما رو نمی شنوه که پول دکورتون رو نمیده !!!!!! با عرض معذرت !!!!!‌:))

 

خلاصه اینکه این برف و بارون این چند روزه یکم چهره زمستونی به تهران داد و این زمستونی گوگوری مگوری کلی شاده ! ....راستی یکی به خاطر اعتقاد به این که دندونهای اون اسب پیش کشی رو نمیشمرن...یه ساعت امگا کادو میخواد !! من واقعا از این دوست عزیز کمال تشکر و قدر دانی رو میکنم ...خسسسسسسسسسسسته نباشیییییییی !!!!   

هنوز خونه ایده آل پیدا نشده و اون همسایه های خوشبخت ما رو پیدا نکردند !!

مطالعه رو به صورت جدی شروع کردم ...اون هم از نوع تخصصی .....هر شب حداقل یک الی یک ساعت و نیم مطالعه میکنم ....و اصلا خستگی و اینا هم به مطالعه ربطی نداره ...

دیگه اینکه دیشب با بیزی و شکیب رفتیم کافه کوبا تو میلاد نور و خیلی خوب بییید ... مخصوصا قسمت ورود به پارکینگش و جای پارک علی !!!!!!‌

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پوریا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ق.ظ http://tanboor.blogsky.com

از معدود دفعاتیه که ترجیح میدم به این واقعیت اذعان کنم که نظری ندارم .

رضا۱۳۴۷ چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:22 ق.ظ http://REZAKHALILPOURAN@YAHOO.COM

شما هم عجب دست فرمانی دارید!و دیگه اینکه... دارید‌ به سمت خصوصی‌ سازی‌ میروید !

عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ

عیدتون مبارک

ققنوس پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ

حالا دیگه تبریک عروسی هم رفته قاطی چه حرفا !!

میگم شاگردم شاگردای قدیم !

پوریا جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ب.ظ http://tanboor.blogsky.com

و باز هم خوشحالم چون از معدود دفعاتیه که تونستم حال یه نفر رو بد کنم و اونم گفت که حالش بد شده .

مریم شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

فکر می کنم اینکه معلمم آدرس وبلاگ منو داره خیلی وحشتناکه...اما گویی موارد وحشتناکتر هم وجود داره!

مگنا کارتا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ب.ظ http://batofut.blogspot.com

سلام...
بهت لینک دادم...
یه سر بزن...

WWW.BATOFUT.BLOGSPOT.COM

شمن یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ق.ظ http://kerman.blogsky.com

من نمیدونم میتونم اینجا نظر بدم یا نه.و نمیدونم اگه میتونم نظر بدم چه نظری باید بدم و اصلا چرا باید نظر بدم.اما چون به اعتقاد من ندونستن بده و نپرسیدن خوب‌، میپرسم که منظور از این عبارت <:‌ هر شب حداقل یک الی یک ساعت و نیم مطالعه میکنم > چیه و حد اقل اینجا چه معنی میده.البته من و رشته تحصیلی ام انسانی بودیم و خیلی حد و تابع و مشتق نیمفهمم و کلا اینا رو گفتم که نظری داده باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد