بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

پیشواز

 

 

دیشب بدترین کابوس زندگیم رو دیدم !!

خواب دیدم که هنوز دانشگاهم تموم نشده و امتحانای ترم آخر رو دادم و رفتم دانشگاه نتیجه اش رو نگاه کنم..... و نتیجه : آنالیز عددی رو افتادم !!!

واییییی که چقدر حالم بد بوووووود......از خواب که بیدار شدم همش داشتم به این فکر میکردم که حالا چه خاکی به سرم بریزم این وسط با این درس افتاده !!!؟!؟!

یک ربعی تو این فکر بودم که یک دفعه یادم افتاد من چند سالی میشه که درسم تموم شده !!!!  هیچ وقت از به یاد آوردن موضوعی انقدر خوشحال نشده بودم که امروز خوشحال شدم !بگذریم ...آخر سال همیشه خیی شولوغ و پر هیاهوست ..مخصوصا کارهای شرکت و امثال اون ....

راستی اولین تبریک تولدامسالم رو دیشب گرفتم از یک دوست خیلی قدیمی ..اون هم با یک هفته پیشواز   :) واقعا خوشحال شدم و انتظارش رو نداشتم .... بالاخره یکی من رو واسه تولدم سورپریز کرد !!!  آخه تا حالا نه تنها کسی من رو واسه تولدم سورپریز نکرده بلکه تلاش برای سورپریز هم نکرده کسی !!!   حالا اون هیچی ....اصلا تا حالا کسی واسه تولد من برنامه ریزی هم نکرده !!!!!!!!!!!!  (آخیش عقده هام خالی شد )

بگذریم ....... برای سال آینده هزار تا فکر دارم ...نمی دونم چی پیش بیاد وی باید وقت بارم و شروع کنم به برنامه ریزی ..... وقت خیلی کم میارم این روزا ...

نظرات 6 + ارسال نظر
کاشی :) جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:35 ب.ظ

محض اطلاع : اوون کابوووس بچه های دانشکده : آنالیز ریاضی بود که ۹۹.۹۹ ٪ دوووستان و آشنایان به صورت ناپلونی پاس فرمودند.واقعا کابووس بود :(((
تولدت مبلرک ایشاللا ۱۲۰ ساله بشی دندونات بریزه :))))))

رضا۱۳۴۷ شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:58 ق.ظ

با سلام .نقطه نظرات بنده را در <<هپی دیز>>سانسور فرموده بودید! ایا شما هم؟!!

ققنوس شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ق.ظ

منم از این خوابا میبینم گاهی ...
ولی خوب و مایه های خودم یعنی دبیرستان و پیش و اینا ...
بعدم که یادم میاد که من دیگه بچه مدرسه ای نیستم و دیگه کلا گور بابای اوم معلما و ناظما کلی ذوق مرگ میشم ...
ولی بعدش تازه یادم میفته که دیپلم ردیه پشت کنکوریم !!
اونوقته که ترجیح میدم بگیرم بخوابم ادامه ی همون کابوسه رو ببینم :))

این پیشواز تولد دیگه چه صیغه ایه ؟!! به حق چیزای نشنیده !
من که فکر میکنم اینو نوشتی که خواننده های وبلاگت از الان بدونن هفته ی دیگه تولدته که حتما تبریک بگن و یادشون نره که تو سرخورده و بیشتر از این عقده ای نشی !! just kidding
به هر حال تولدت مبارک !( اینو میگم که یه وقت این مار زمستونی نیاد این گربه ی بهاری رو نیش بزنه ! )

منو باش این ساعت اومدم کامنت میذارم !!!! وضع هوا : خنک ... همراه نم بارون:x ... وضع من : خر کیف !

مهناز شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام
تولدت مبارک ،
ولی من یادمه که یه سالی یه کسی تولدت سورپریزت کرده بود.

مانا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.manar.blogfa.com

هاله جون ببین این نظام آموزشی گند با ماها چی کار کرد.مثلا ما بچه درس خون بودیم..........مدرسه مون زبانزد بود......تازه بعدش هم که خسته میشی میری خارج درس بخونی میگن فرار مغزها...........
راستی دوست عزیزم تولدت مبارک و زندگیت سرشار از نشانه های روشن:*

مهـ ــرزادیـ ــوونه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:10 ب.ظ http://fayas.blogfa.com

سلام هاله خاله !!
تولدت مبارک !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد