بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

 

 

خوب اینم از یلدا بازی ما ......اما خیلی خوب بود ..مخصوصا اینکه در این یلدا بازی بعضی ها به صورت کااااملا ناشناس ! به صورت شفاهی و بعضی ها هم مثل هدیه خانومی به صورت کتبی از خودشون گفتن و من واقعا کیف کردم .....

اما از این دو روز بگم .....دیروز یک کار خیلی خیلی بد کردم ....در کمال ناباوری سعی کردم توی خیابون یک بچه گل فروش رو بزنم که خیلی هم موفق نشدم !!!!

داستان از این قرار بود که صندلی جلوی تاکسی نشسته بودم تا برم سمت شرکت بیزی تا با هم برگردیم خونه ..جلوی تهران کلینیک و در ترافیک وایساده بودیم که یکی از این بچه های گل فروش اومد و انگار سوزن گیر کرده بود :

- خانوم بخر بخر بخر بخر بخر  بخر بخر .... !

-نمی خوام!

-دو تا بخر بخخر بخخخخر بخخخخخخرررررررررر .....

-نه !

که یک دفعه شروع کرد به فحش دادن و حرفهای خیلی خیلی خیلی زشت زدن و مردایی که تو ماشین بودن شروع کردن به هر هر خندیدن ..... بچه هم فکر کرد خیلی حرفای خوبی زده و با صدای بلند حرفاش رو تکرار میکرد و من رو به همه نشون میداد ..... منم پول تاکسی رو انداختم و عین برق گرفته ها یک دفعه پریدم بیرون ..از شدت عصبانیت افتادم به گریه .... بچه هم فقط گوشه پرش گرفت به من و فرار کرد !!!! حالا بعدش همش ناراحت بودم که خدا کنه تو تون ترافیک کسی من روندیده باشه !

-ای خدا لعنت کنه این رست روم !!!! شرکت رو که از صبح تا حالا این دفعه ۱۲ امه که رفتم و باز اشغاله ....

با عرض معذرت به دلیل بالا رفتن اسید اوریک خونم (‌به دلیل اشاره شده در خط بالا) فعلا نمیتوانم ادامه دهم .....!!!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
برون کا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://boroonka.blogspot.com

نازی :*

راشنو سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:08 ب.ظ http://rasno.persianblog.com

خاک تو سرم!نه بابا حق داری مادر جان!گل گاو زبان دم کنم برات؟

نقره ای چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ http://silverheart.blogsky.com

سلام ای دوست همیشه سر شلوغ قدیمی!!

هدیه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ

آبجی ناراحتیتو نبینم !!! آدرسشو بده جنازشو تحویل بگیر ... اما از شوخی بگذریم هاله جان اینجا ایران است فرهنگ و اصالت و ادب و محبت و صداقت و وجدان و ... معنی نداره و یه جورائی برای دیگرون مضحک و عجیبه ... خودتو ناراحت نکن بزن بر طبل بیعاری که آنهم عالمی دارد !

رضا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ق.ظ http://reza-n.blogspot.com

بابـــــــا٬ میگم مثیکه بعد از ازدواج هنرهای رزمی رو خوب یاد گرفتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد