بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

 

 

 

۱- ما بسیار خرسندیم که مندمان بالاست و رئیس هایمان همه فرنگی هستند !! از آن جهت خرسندیم که در این موقع سال همه شان میروند گم میشوند و دیگر نمیبینیشان تا حرص بخوری و تا دو هفته با فراغ بال ول میچرخی ولی همه بر این باورند که ما چه انسان علاقمندی هستیم که مرخصی نگرفته و تعطیلات زمستانی را بر سر کارمان مانده ایم !!!! اما ما کلک مرغابی زده ایم تا کمی بیشتر آنها را نبینیم .....زیرا وقتی آنها می آیند از تعطیلات ، ما چند وقت بعدش میرویم !

۲- تازگیها شنیده ایم که داریم بچه دار میشویم !!!!!!!!!!!!!  این موضوع را در اسکرپ های آقای بیزی در اورکات فهمیده ایم !!‌:)) البته ذکر نشده بود که چند ماهمان است و خودمان برایمان سوال شده است ....از کسانی که از جواب سوال ما با خبرند با تماس با ما خانواده ای را از نگرانی در آورند..چون نمی دانیم کی برویم سیسمونی بخریم..... !!!فقط سیل تبریکات است که بر سرمان جاری شده است !!!‌:)))) البته من  می دانم عاملان این فساد و جنایت (‌عامل ) کیست و اگر پایش به این ور آب برسد و یا خدا قسمت کند ما پایمان برسد به آن طرف آب ،  حتما گفتمان خواهیم کرد !!‌(‌البته گفتمان به سبک این جانب ) و عوامل به سزای کار خود خواهند رسید ...... شیطان میگوید برای کم شدن روی ایشان ...یک پسر کاکل زری بیاوریم که خودشان هم شاخ درآورند !!!!!‌:))))))))))))))   (‌تصور کن!!!‌)

۳- ما امروز که در رازمیک نشسته بودیم اولین واکسی تلفنی را دیدیم که با کراوات و دوچرخه و آدرس ایمیل و اینها آمده بود تا واکس بزند .....خیلی  خوشمان آمد ....

۴- امشب مهمان دعوت کردیم اما هیچ کاری نکرده ایم .... الان هم تا ساعت ۵:۳۰ باید سر کار باشیم..اما به دلیل ذکر شده در شماره یک میخواهیم جیم شویم ......چون برف گرفته است ...مهمان داریم..پنجشنبه است ...خوابمان می آید ...حس کار نداریم ....رییس نداریم و ...

 ۵-  چون هیچ کس داوطلبانه برایم گل و کادو نخریده،نمی خرد و نخواهد خرید ... می خواهم بروم برای خودم گلی بخرم و صفایی بکنم که فردا نگویند فلانی عقده ای بود ...

۶- این بلدا بازی چه بازی خوبی است...آدم چیزهایی میخواند که هیچ فکرش را نمی کند ..اسمش را بزارند فضول بازی بهتر است ..

نظرات 4 + ارسال نظر
راشنو پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ http://rasno.persianblog.com

تو که هیچی نگفتی تا من فوضولیم فروکش کنه!قابل ذکر است که به هیچ وجه فضولی ما از بین نخواهد رفت البته!

همشهری کاوه جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ب.ظ http://citizenkaveh.blogspot.com

قدم نورسیده مبارک

هدیه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ

اولا اینکه ای مند بالا ...ای پدر خانواده !! دلم برات تنگیده بود دوستی ! ۲۰۰۷ مبارک بادا ای صنم شاد باشی و سرخوش... منهم چون تو نه کادوئی نه مادوئی خودم واسه خودم خرید کردم و برای خودم پیک کردم و ذوقیدم!!! ای خدا روسا بازمیگردند و خلاصه باز هم جنگ اعصاب ! پروردگارا عاقبت همه مان ختم به خیر بفرما... اینهم به افتخارت (دربست!!)

حسین رییس دانا شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ب.ظ

بی نهایت تبریکات خالصانه ما را بپذیرید.از ذوقمان حاضریم برای مسافر کوچولو هر چه دستو ر بدهید کادو بخریم که عوض کادو ندادن کم لطفان به مامانش دربیاد وبچه نیومده بدونه خیلی خواهان در خدمت داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد