بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

 

 

اهم اخبار :‌

تیتر ۱. از جمعه گذشته شناسنامه ما بلاک شد !!! یعنی اینکه دیگر اجازه رشد به ما نمی دهند تا در دهه سوم زندگیمان باقی بمانیم !!! :))) میگویند ۲۹ سالگی برای بانوان سن خاصی است ..ما هم فهمیدیم چرا ؟!؟!؟!؟ چون صبح اول صبح که روزنامه را باز کردیم روی یک نصفه صفحه همشهری خبر مرگش نوشته بود :‌ چه زود دیر میشود !!!! .... بنده هم که در روزهای تولد هیجانات کاذب و جو میگیردمان ...فیسمان خوابید :))) رااااااااااستی بچه های شرکت کلی عزت چپانمان کردند و یک جاسوییچی Mont Blanc برایم جایزه خریدند ...و کلی کیف کردم ...امسال کلی دوستان خوب برام از اقصی نقاط جهان پیغام دادند که من کلی کیف کردم و احساس کردم که هنوز خیلی ها من رو یادشون نرفته !... جمعه تولدم بود

تیتر ۲.دیروز در خیابانهای تهران صحنه ای دیدیم بسیار ملودرام و رومانتیک ... خانومی پایشان لغزید و آقایی با لبهای آماده و کلی سیبیل !! از دور آماده برای سقوط خانم جینگول بلا چنان ماچی ازلبهای خانوم کردند که کلی بینندگان دچار حسی شبیه ازدواج شدند !!!!     خلاصه به قول صمد آقا ماچ بازی شدیدی بود !!‌:)))

تیتر ۳.نمی دانیم چه شده همه هندیهای طبقه کارگری که در پشت صحنه فیلمهای درجه ۷-۸ هندی کار میکنند به اکانت اورکات من حمله کرده و مرا به جمع صمیمی دوستانشان دعوت میکنند.. !!!

تیتر ۴ . میگویند امروز نمیدانم بلنتاینه ؟ ولنتایمه ؟ چی چیه نمیدونم !!!!! اما میدونم که به ما ربطی نداره !!!!!!! :)))) صبح وقتی از بانک بیرون آمدم فهمیدم که بلنتایم شروع شده !!!! چون یک آقای توی صف تاکسی در میدان آرژانتین توسط دستانش در بعضی نواحی یک خانم محترم مراتب تبریک و احترام این روز عزیز را اعلام کرد ...فقط نمی دانم چرا دعوا راه افتاد !!!!!‌

تیتراژ پایانی :

مرسی از دوستانم :مریم سقطچی و ساسان - رامبد نکومنش - مروارید جواهری - روزبینو و مارال - امیر امینی  - لیلا شادافزا -انسیه رهبر - سحر نور محمدان - امیر علی کاووسی -حسین سلامت - پگاه اشرفی - مریم آفتابی زاده - هدیه گودرزیان - سحر رستم زاده -پانته آ-نازلی -  رومینا - نازنین خاوریان -کتایون - علیرضا توکلی - کتی سلحشور - امیر علی موعزی  و بی بی گل - ژابیز - محمد علی سعادت -  لیلا ثابتی -  پروانه - سپند مینوی - حماد - مریم موسوی - هرمین - مژده - مهتاب - لیندا - مهداد - شقایق دادجو - المیرا - ساناز پاکزاد - ساناز انفرادی - رضا گازر - محسن - مریم مهرین فر - پریسا شعری - بهار خاکی - علیرضا بیات - امیر حسینیان - علی فرهمند - فرهاد هجرت - ویشتا -لیلا ذوالفغاری - لیلت فتوحی - مریم تاجیک - مونا عبدالصمدی - یاسی نقوی - یاسی امیران - لیلی دکتران - نگار گلاب - احسان - لادن درویشی - گلاره  - یاسر - کیوان  و همه اون کسانی که کلی به من لطف کردن و واقعا بهم انرژی دادند .......   

نظرات 9 + ارسال نظر
هدیه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ

ولنتاینت مبارک ... آپ قشنگی بود امروزم یه بهانه است که شاد باشیم و شاد کنیم و احساساتمونو با کسائی که سهمی تو زندگیمون دارن تقسیم کنیم ... یه گاز کوچولو شکلات و هدیه دادن و گرفتن این روز رو دوست دارم یه جورائی با مزه است ! سمبل عروسکهای امسال خوک بود یا میکربهای قرمز!! اصلا حال نکردم عوضش برای خودم یه شمع خریدم که یه الاغ ویولون زن توش داره که روی یه قلب تپل نشسته کلی هم ذوقیدم ! مهم اینه که خودت شاد بشی بقیه اش مهم نیست .

مریم مهرین فر(delphica) چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ

you are special ,as ever :)

راشنو چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ب.ظ http://rasno.persianblog.com

تولد جمعه و ولنتاین امروز و سژندارمزگان چهار روز دیگه هم مبارک!
خانواده رجبی رو جا انداختی هاله جان!!

بلانش یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ب.ظ

اشک توچشام حلقه زده <پس من کوشم که اینهمه بهت انرژی دادم هاله؟!

پورج سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ق.ظ http://pouraj.blogspot.com

سلام
حالا همچین مارا چپ‌چپ ملاحظه می‌فرمایید، انگار از جمعه چند روز در رفته!
الهی که خانه‌ی دل‌تان آباد باشد. تولدتان هم مبارک...

مانا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.manar.blogfa.com

هاله جونم انگار خیلی دیر شده.ولی تولدت مبارک عزیزم

حامد شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ

تولدت مبارک هاله جان! :)

ali soofi شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام! تا دیروز یکی از زمین و زمان گله داشت که همه دوستام بی معرفتند و یادی از من نمی کنند و من خسته شدم از بس تلاش کردم اما از طرف اونها هیچ خبری نیست! جربان دم خروس و این لیست بلند بالا که این جا نوشتی !... راستی از اسم ما ابهره بردای تجاری نکن! یا حقوق معنوی رو رعایت کن! ....خوب بازم اسمه ما تو اینا بود و گرنه تا چند سال با من قهر بودی! تو فرودگاه امستردام دقیقه 90 جنبدم و گرنه خدا می دونست......

انسی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام هاله جونم فکر کنم این هندی ها ازid
من جاری شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد