بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

 این دیگه آخرین نوشته امساله ...با عجله می نویسم تا دیر نشده ..تا تموم نشده.....

امسال برای من سال خوبی بود ...سال امتحانای زیاد زندگی ..سال تغییرات و تصمیمات مهم ...

الان مسافرتم و نمی تونم بیشتر از این بنویسم .... اما ....

امسال خیلی زود گذشت !!!

مرسی به خاطر همه چی ....تا سال بعد ....

 

من امروز صبح اصلا بی دلیل رو دنده فال و خرافاتو طالع بینی  و این ها بیدار شدم !!!‌:)) تا رسیدم شرکت یکی از این سایتهای فال حافظرو سرچ کردم و به نیت سال جدید یک فال گرفتم ببینید چی اومد :

 

 

البته این تفسیرش خیلی بیمزه است اما شعرش کاملا با ربط بود....خوشم اومد....امیدوارم تا قبل از پایان سال وقت کنم که بنویسم ..خیلی حرفادارم .......

راستی دیگه ما شدیم دوستای یه کمی قدیمی تر؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟

 

می نویسم ...با حس بیست و یک سالگیم ....حس روزهایی که نمیدانستم از زندگی چه می خواهم ...

می نویسم ...با حس موسیقی  -- In the Mood for Love  - با دنیایی لبریز از عشقهای دور و نزدیک ........................

می نویسم ... با حس بهشت .... کمدی الهی ....دانته .....

حسم را مینویسم ....آیا کسی میتواند بخواندش ؟

نزدیکتر بیا
نترس ، هیچ اتفاقی نیست که بیفتد
نزدیکتر که باشی مستیم را نمی بینی
در عوض
کنار گوشت چیزی می خوانم
که عین توست

(پیمان هوشمند زاده)