بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

اولین نوشته من در سال ۸۶ !-اهم اخبار

۱-بنام خدا

۲- سااااااااااااال نوووو مباااااااارک (‌با تاخیر خیلی زیاد !‌)

۳- این اولین نوشته من در سال ۸۶ ه ! من از اول سال هر روز با خودم گفتم که امروز دیگه حتما  مینویسم ...اما چند روز گذشت ؟! تازگیها فهمیدم که بالا افتادن واقعا جزئی از من شده که من بهش بی توجهی میکنم ! :))

۴- ما تعطیلات به سفرهای خوبی رفتیم که خیلی خوب و مفید بودن....شرح اهم موارد را در جایی دیگر خواهم گفت ! فقط بگم که امسال دفتر ثبت وقایع سفر خودم رو شروع کردم و می نویسم .افراد حاضر در سفر : ‌هاله و بیزی ...شیردل و بتمن ! - آرتین ....شزی و رضاخان و هوخشخره !!! :))) ....عمو سروش و خانواده...محمد جون و خانواده ... آقا شیکیب ...آقا نادر ...آقا مانی ....سینا و خانواده !!‌:))) ....و.....

البته نمیدونم چرا هر وقت که من یا بیزی میریم سفر یا ۱۱ سپتامبر میشه ..یا متروی لندن رو بمب میزارن ...یا سربازای انگلیسی رو میگیرن !!!!!!!

۵- من تازگیها فهمیدم که هاش-دو - اُ  یعنی هاشم(هاله) ساعت دو بیا اونجا ...! :))))

۶- آرتین واقعا خوردنی شده ... دلم براش خیلی زود تنگ شد.

۶- فیلم ۳۰۰ واقعا فیلم مسخره و احمقانه ایه و کلی حرصم داد.

۷- به یک کنسرت ایرانی خیلی شاد رفتیم در ابرهازن .... نکته :‌ حتما سوزن روشن رو میکشم !!!‌:))

۸- سپند رو دیدیم تو ایران ..کلللللی آقا شده(نکته : حتما قبلا آقا نبوده !‌:)))‌ )‌ .

۹- مارال و روزبه به همین زودیا عروسیشونه .

۱۰- مارال لاتاری گرین کات برد !! (‌روزبه داره با ..... میافته تو ظرف عسل !‌)‌  :))))

۱۱- هدیه خانوم دستور داده بودند که در اینجا را گل بگیرم .... فقط جهت اینکه پاسخ محکمی به استکبار جهانی داده باشم ..نوشتم ! مریم گلی هم دلشوره گرفته بود که من چه بلایی سرم اومده بوده ! مریمی من خوبه خوبم !

۱۲- من رفتم !

نظرات 12 + ارسال نظر
هدیه سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

۱- به به رسیدن بخیر
۲- نمیگم سال نو مبارک که خدائی از این جمله کهیر میزنم !
۳- یه نظر کاش یه حال و هوای بهاری به بلاگت بدی شاد بشیم.
۴-من فرموده بودم گل بگیری که منظورم همون فلاور خودمون بید!
۵- حالا که قراره سفرنامه هاله چاپ بشه همین جا بگم من مشتاق قسمت لندنش هستم!!بعله !
۶- راستی هرکی اینجا رو میخونه برای مامان دوستمون مریم سلگی از ته دل دعا کنه انشاا... زودتر خوب بشه .
۷- دست راست مارال روی سر من !
۸- اردیبهشت خوشگلترین ماه سال داره از راه میاد..میخوام عین ادریبهشت سبز بشم و شاد و رها . موافقی
۹- دوستت دارم هالوک خودمی !
۷

delphica سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://delphica.persianblog.com

چه عجب :)

بلانش سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ

همیشه خوشخبر و پر انرژی باشی هاله جان : )

سام چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ق.ظ

می گم همچین یک جورایی مارو دوست نداشتین ها ٬ خوبه حالا خارج رفته هستین و رفتین یک مسافرت حسابی جو گیر شدین ٬ خوب یک پست زدن که تو هر جای دمیا قابل انجام شدنه .
سال پر از سلامتی بعدش پول و شادی و رو براتون آرزو می کنم .
انشالله امسال بچه به بغل ببینمتون ٬ باید حیلی بامزه شه .

ایگناسیو دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://paparatzi.persianblog.com

معجزه می کنم اگه بمونی ...

پویا چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://pooy.blogsky.com

دوشنبه ها برای ما صبر نمیکنن...

بهت حسودیم میشه که مینویسی!!! حتی اینارو ... هاهاها

پایدار باشی

دیوانه چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://divane.blagsky.com

:) شاید تنها یک لبخند کافی باشه !

رضا سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://reza-n.blogspot.com

کجا رفتی؟ بودی حالا!

babak جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

salam haleh khanoom,residan be kheir,safar khub bood?
haleh jam man ye rahnamii mikhastam,in doostetoon maral khanoom ke lottery borde ke ishalla mobarakesh bashe,mishe azash beporsid ya e-mailesho bedid man beporsam ke az kodoom site sabtenam kardan?man har siti ke miram poolie vali engar aslesh pooli nist.
mamnoon misham az komaket!
thanks,bye

my name is my name is my name is... دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ

baba por sorat,speed,formula 1,baba ende sorate up!!!!!!!!!!!inghadr zood zood up nakon nemiresim hey bekhoonimeshoooooooooon!!!:))

ازگیل شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ

هاله خانم معلومه شما کجایید؟خیلی غیبت داریدا!یک خبری بزار از خودت.

امیر ۵۱ دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

ای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
بدک نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد