بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

آرزوهام

 

خیلی بی دلیل با یک لبخند خیلی گنده جلوی لپ تاپ قراضه عهد دقیانوسم نشستم و با تمام وجودم دارم نفس میکشم.... و ذره ذره این هوای نمدار رو که از لای پنجره به زور خودش رو به داخل اتاق پرتاب میکنه در عمق ششهام حس میکنم .... غرقه در آرزوها و خیالات به روزی فکر میکنم که همیشه توی رویاهای من ، زنده بودن و هستن ... هر قدمی که برمیدارم برام امیدبخش روزهاییه که همیشه میبینمشون ....

دوباره احساس جوونی میکنم..حسی که خیلی وقت بود ازم دور بود....

 دارم کتاب بادبادک باز رو میخونم...بعد از اینکه کیوان دربارش تو وبلاگش نوشته بود کلی برام جالب بود و حالا میبینم که واقعا کتاب با کشش و جالبیه ..آدم واقعا حسش میکنه .... این اولین کتابیه که بعد از مدتها دارم میخونم و نصفه ولش نکردم !!!‌:))

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://tanha-baraie-delam.blogsky.com/

من سردم

و انگار هیچگاه گرم نخواهم شد

و باز هم دلم می خواهد فریاد بزنم

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در ذهن یک کوچه تنها ترم

بیا ٬ تا برایت بگویم . . .

دیوانه پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ق.ظ http://divane.blagsky.com

سلام خاله
واقعا از خوبیهات بگو - نه از کتاب نخوندنت :)
حال من را هم بپرس

م س ا ف ر جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ http://sheva.blogsky.com

خیلی ها از بادبادک باز تعریف کردن.حتا کسانی که نظرشون واسه م مهم بود خوندنش رو توصیه کردن.اما نمی دونم چرا وقتی رفتم تا بخرمش و وقتی ورقش زدم خوشم نیومد!!!
شاید چون اون بیچاره افغانی بود.ولی خب تعریف های اینور و اونور از این کتاب خیلی زیاده.شاید منم تسلیم شدم.

هدیه دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ

خوش بحالت که حس جوونی میکنی بین خودمون من اصلا این حس یادم رفته شاید چون خسته و حیرانم... کاش میشد باز آدم میشدم و با شادی و امید و دیوانه وار به آسمان میجهیدم!! بادبادک باز رو امروز میرم سراغش بنظر بامزه میاد

محسن مقدم سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://lovesky.blogsky.com

من shel silverstein هستم و آمده ام تا حق کوپی رایتم را بگیرم .. .

منظورم اسم وبلاگ شماست انتخاب زیرکانه ای بود موفق باشید .

هاله یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://halehlove.blogfa.com

سلاام عزیزم

چططوری......
نوشته هات جالبه
من که خوشم امد خوشحال میشم به من هم سر بزنی

فعلا بابای

حامد سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام.. اسم نامزدمو تو گوگل سرچ کردم یکی از گزینه ها وبلاگ شما بود کنجکاو شدم... و حالا اینجام.. من فیلم کوتاه میسازم .. انگار اهل فیلمی.. اینم از ما یادگاری داشته باش:
ساده باشیم
چه در باجه یک بانک...
چه در زیر درخت. . .
سهراب سپهری.
خوش و خندون باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد