بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

سلامی دوباره ...



بعد از مدتها امروز دوباره ویار نوشتن توی این یار قدیمی به من برگشت ....

خوب تو این مدت که ننوشتم اتفاقات زیادی افتاد که هم خوب بودن و هم بد .. هاله سه شنبه گذشته شروع ۳۳ سالگی رو واسه خودش جشن گرفت ..البته شاید امسال اولین سالی بود که تمام هیجانات توی هاله نبودن ... شاید اتفاقات ۷ ماه گذشته دلیلی برای کم شدن شادی من در روز تولدم بوده ..

دیشب من و بیزی یک فیلمی دیدیم که من خیلی دوست داشتم..اسم این فیلم  Time Traveler's Wife  بود ....  داستان مردیه که در  زمان حرکت میکنه و اتفاقات آینده و گذشته خودش رو میبینه ... با وجود اینکه فیلمهای  زیادی درباره حرکت در زمان ساخته شده ولی به نظرم ین فیلم واقعا لطیف و زیباست مخصوصا وقتی که هرگز نتونی برای آینده و گذشته ای که میبینی کاری بکنی...


امروز دیدم که درختای جلوی خونمون جوونه زدن و سبز شدن ...

سبز یعنی استقامت تا بهار ....

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

هاله جان! تولدت مبارک! :)‌
کلا فکر کنم نوع هیجانات به مرور عوض میشن ولی چیزی که میتونه همیشه باقی بمونه خود هیجان هستش... برای من اینطور بوده که سعی کردن هیجاناتم رو به روز برسونم... اما کماکان در بیشتر اوقات با همون چیزهای همیشگی خوشحال میشم که این موضوع کار به روز رسانی رو آسون میکنه...

ali soofi سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

تولدت خودت و وب لاگ مبارک! خودت و که افتخار دیدن نداریم اما ایم وب رو مشه بدون وقت قبلی هر از گاهی سر زد و از اضاع و احوال تو با خبر بود

ازگیل سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ

هاله جونم تولدت کلی مبارک.امیدوارم ۳۳ سالگیت با یک عالمه شادی همراه باشه...
بوس

اکرم سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ http://boroonka.blogspot.com

تولدت مبارک
یه سال از من کوچیک تری ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد