بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

چراغ جادو



دیشب خواب باحالی دیدم ...خواب دیدم گرفتم خوابیدم یه جایی و هی یک کسی میاد پر میکنه تو بینیم (‌به قول آقا بیزی به این میگن دماغ..بینی کوچولوئه !!!)  ..چشمام رو باز کردم دیدم غول چراغ جادو بالا سرم وایساده و داره بهم لبخند میزنه !!!!! حالا تو همون حال خواب از دندونای یکی درمیونش خندم گرفته بود....سرش رو آورد جلو و گفت آرزو کن ...منم داشتم آرزو میکردم که ناگهان احساس کردم اگر ظرف چند ثانیه..فقط چند ثانیه به مستراح نرسم اتفاقات بدی میافته !!!‌:))))) که دیگه از خیر آرزو گذشتم و روانه شدم ...فهمیدم که غوله نه از چراغ جادو بلکه از صدقه سری مثانه پر به خواب بنده اومده بود و خلاصه گذشت...

حالا از صبح تو این فکرم که اگر بهم بگن که تنها یک آرزو میتونم بکنم و اون آرزرو عملی میشه..من چه آرزویی میکردم‌؟ واقعا هنوز تصمیمی نگرفتم !! 

شاید واسه ایران دعا میکردم ...شاید آرزو میکردم که ...شما چی آرزو میکردین اگر فقط حق یک آرزو داشتید ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سام سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

هه هه هه ....
آرزوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

علی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ق.ظ http://lostdreams.blogfa.com/

مشکل از مثانه نیست جانم. از پروستات هست. حتما چک کنید شاید یه خورده بزرگ شده باشه. ارزو ما هم این هست که این پروستات ما هم بزرگ تر نشه تا بتونیم شب راحت تر بخوابیم.

علی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ق.ظ http://lostdreams.blogfa.com/

ببخشید. اشتباه کردم. الان چک کردم شمو پروستات ندارید. والله نمیدونم مشکل چیه. شاید از نوشیدن زیاد باشه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://divane.blogsky.com

بچه که بودم بارها به این سوال فکر کردم
آخر به این نتیجه رسیدم
بهترین ارزو اینه که ارزو کنم هر آرزویی کنم براورده بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد