بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

در عجبم که چرا عده ای بی دلیل ، می ری.... وسط خوشبختیشون !! نمون اش عمین رفیقمون!

بلانش

از تمام آنها که در دنیای مجازی می شناختم ،بلانش عزیزم مانده ....بلانش برایم پیغام گذاشته... و چقدر خوشحال شدم از دیدن نامش :)اکثر وبلاگهایی که دوست داشتم فیلتر شدن !! وبلاگ کیوان هم فیلتر شده !!! این فیلتر شکن لعنتی هم کار نمیکنه!

به این فکر میکنم که چقدر عجیب است این دنیای مجازی که در آن از یکدیگر تنها نامی میشناسیم مجازی و وبلاگ و اندیشه هایی که گاه در دنیای واقعی نهان و ناگفته هستند...

جالب است نه ؟ ...نمی دانم وقتی که بچه های ما بزرگ می شوند و ما پیر..این دنیای عجیب چگونه خواهد بود....چیزی که الان هست رو مادر و پدرهای ما به خواب هم نمیدیدند ...

بگذریم از تمام این حرفها...بلانش عزیزم دلم برایت و برای نوشته های زیبایت تنگ شده بود...حس غریبگیم از دیدن پیغامت ،دوباره جایش را به آشنایی داد ...

دوباره خواهم آمد..دوباره از نو :)

دل ت ن گ ی

گاهی به این فکر میکنم که زمان چگونه برایمان پرواز کرده و من چگونه به هه آنچه می خواستم ،رسیده ام ... گاهی دلم برای آرزوهای دور و دراز تنگ می شود .... دلم برای خودم تنگ شده است.

یادش بخیر آن کوهها که می رفتیم... سفرها ... خوشیها و دیوانگی ها ...یادشان بخیر :)

دلم تنگ می شود گاهی برای نوشتنها و خواندنها ..برای سیمرغ..برای حافظ خوانی و فروغ و شب یلدای آن سالها ....

چه روزهایی بود بی دغدغه اما پر دردسر...دلم تنگ شده برای وبلاگ کیوان و بدو بیراههایی که گاه نثار زمین و زمان میکرد...

یادش بخیر بی بی اس پیام و مثل ویوانگان چت کردن در سیاهی و خنده و شوخی و دعوا ...

دلم بری خودم تنگ شده و تمام دوستانی که رفته اند و برای آنهایی که نرفته اند اما به چشم من حاضر نیستند.

دلم برای خودم تنگ شده ..خیلی..خیلی ..

بازگشت

ماه ها..یا بهتر بگویم..در واقع سالهاست که ننوشته ام... آنجور که آن روزها می نوشتم... از تو .. از خودم و از آنچه که زندگی می نامیدمش !

طوفانی آمده ات و زندگیم متحول شده است ...

دخترم رایا یک ساله شد ! :)