بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

دل ت ن گ ی

گاهی به این فکر میکنم که زمان چگونه برایمان پرواز کرده و من چگونه به هه آنچه می خواستم ،رسیده ام ... گاهی دلم برای آرزوهای دور و دراز تنگ می شود .... دلم برای خودم تنگ شده است.

یادش بخیر آن کوهها که می رفتیم... سفرها ... خوشیها و دیوانگی ها ...یادشان بخیر :)

دلم تنگ می شود گاهی برای نوشتنها و خواندنها ..برای سیمرغ..برای حافظ خوانی و فروغ و شب یلدای آن سالها ....

چه روزهایی بود بی دغدغه اما پر دردسر...دلم تنگ شده برای وبلاگ کیوان و بدو بیراههایی که گاه نثار زمین و زمان میکرد...

یادش بخیر بی بی اس پیام و مثل ویوانگان چت کردن در سیاهی و خنده و شوخی و دعوا ...

دلم بری خودم تنگ شده و تمام دوستانی که رفته اند و برای آنهایی که نرفته اند اما به چشم من حاضر نیستند.

دلم برای خودم تنگ شده ..خیلی..خیلی ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد