بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

دو قدم مانده به گل ....

سلام....     


من دارم به یه آهنگ قشنگ از گروه Axum of Choice  گوش میدم ....سه تا آلبوم ازش دارم که بینظیره..آخریاش رو همین امروز از Hamido همکار خوش سلیقه گرفتم ....مرسی !  موسیقیه عجیبیه....قبلا آلبوم گشایش یا Unfolding     رو شنیده بودم .  ... دارم کیف میکنم :)

 من از مصاحبت آفتاب می آیم ...کجاست سایه؟؟؟؟؟؟

......
صدای همهمه می آید .
و من مخاطب تنهای بادهای جهانم ! ...
....
عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد ! ......

صدای باد می آید.....عبور باید کرد .....
و من مسافرم ای بادهای همواره !

 .........

 

چه خبر شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نوشته های سه شنبه به بعد من پاک شده!!!!:((((((

..... هان؟؟؟....... چی شد؟؟؟ ....



:))))))

 نه درست شد !!‌:)) .... دست آقای hamido درد نکنه .... لوگو رو ببینید کیف کنید ....
راستی .... بالا افتادن آخرین ورژن همون  هاله و مهتاب هست ...منتظر ورژن جدید هم باشید !‌:)) ...چیکار کنم دیگه..من ذاتن...قلبن و شخصیتا !! عاشق ورژنهای جدید و جدیدترم !!!

کلاس زبان


چند تا اصطلاح باحال انگلیسی یاد گرفتم ..میخوام بگم یاد بگیرین ؛)

You get in my hair = من رو ذله کردی !
Pradon my French = ببخشید بد دهنی میکنم!
You shoot off your mouth = تو خیلی دهن لقی !

خودم خوشم اومد !:))

یادمانه

من دیگه تصمیمم رو گرفتم ولم کنین ....ای باااااااابااااااااا .... بابا من دیگه مغزم از کار افتاده ...تورو خدا ول کن .. ....من دیگه فاتحه همه چیز رو خوندم ........ تصمیمم هم خیلی هم جدیه ...... !! شک نکن .... بابا اصلا من دلم میخواد فال حافظ بگیرم...به کسی چه ؟؟؟ یگی خرافاتیم؟؟ آره هستم !‌..مشکلی هست ... این جور مواقع هیچ کس مثله حافظ کمکم نمیکنه...هیچ کس مثل اون آرومم نمیکنه...حتی تو!!! گفتم تو؟؟ منظورم کی بود؟!؟!؟
اصلا کسی جلوم رو نگرفته که ....پس میرم سراغ حافظ...تا برم کتابم رو بیارم .. هر کی دوست داره نیت کنه :                        


اوه ...عجب چیزی اومد ....س عزیزم...یاد تو بودم امشب...مثل چند روز  گذشته که همش
یادت بودم ....ببین حافظ چی برام آورد... دیدی حالا حافظ من رو میفهمه ... روحت شاد س عزیز ....چند وقته که دلتنگم .... یادمه یه زمانایی وقتی دلم برات تنگ میشد ..میومدی به خوابم ..اما چند وقتیه انگار تو هم سرت شولوغه ها !‌؛) اما یه وقت فکر نکنی تورو یادم رفته ...نه !! اما چیکار کنم هان؟ دنیای ما از هم جدا شده...دیگه امیدی نیست که یه روزی یه جایی ببینمت..مگه نه؟ ...دیگه حال ندارم شعر حافظ رو بنویسم...حافظ خودش فهمید..زیر این چند تا دنده و این گوشت و استخونها چی میگذره....باز بگو خرافاته !‌
یاد باد آنکه زما وقت سفر یاد نکرد         به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد
آن جوانبخت  که میزد رقم خیر و قبول       بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد         
      .....................                                      
شاید ار پیک صبا از تو بیاموزد کار      زانکه چالاک تر از این حرکت باد نکرد
                                        .......................                                        
                             دیگه حال نوشتن ازم رفت ..............................................
شب بخیر ....   

جو گرفتگی..معایب و محاسن !!

من سردم شده ...اومدم نشستم کنار بد اخلاق(کاکتوسم) و پنجره .... جو من رو گرفت ..به خدا من بی تقصیر بودم...جو من رو گرفت ! پنجره به عرض یک تراس بزرگ رو کامل باز کردم !!! حالا بستمش ...یه سوییت شرت هم پوشیدم...یه جوراب حوله ای هم !!‌اما هنوز سردمه ! ...همیشه همینطوره ................. باید مواظب جو بود.... !! جو گولت میزنه !!! فکر میکنی که هیچ وقت سردت نمیشه...اما نگاه کن ...... امشب اونقدر سردت شد که با این همه پوشیدن بازم گرم نشدی !!!!‌:) اما چه فاییده ...تو که درس نمیگیری !! پس حداقل لذت هوای پاک رو ببر..... حتی برای این لحظه که گذشت !

قضاوت ممنوع !

من کلی خسته هستم.....هنوزم شرکتم .... از چهارشنبه نشستیم تمام دردسرا و اشکالا رو در آوردیم ... واقعا پدرمون درومد ...دونه به دونه این همه آدم رو چک کردیم..بعد آقای رییس از دوبی زنگ زده میگه چیکار کردین..میگم با بیزی نشستیم مشکلات رو دراوردیم و حل کردیم ... به جای اینکه بگه :  آفرین..چه کار مهمی رو بالاخره انجام دادین میگه : واسه چی بیزی هنوز هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟!؟؟!!!!!!!  من موندم این وسط که بابا آخه من چیکاره بیدم م م م م م م م !!!!!!!!!!!!!! اون بیچاره هم از همه جا بیخبر داره کارش رو میکنه :(  دلم واسش میسوزه !‌:( خوب گناه داره دیگه .....بعضی وقتا آدم بزرگا عین بچه کوچولو ها میشن !!! ... البته یه چیزی هم هست ..... ممکنه اتفاقاتی باشه که ما ازشون بیخبریم ! اینم هست ...پس هیچ وقت نباید قضاوت کرد !!!

......

آقا از قدیم گفتن ...آسیاب به نوبت! ....باز نوبت ما که شد......آسیاب مرد !!!!!!!!!!!!!  :)) تا من باشم دیگه تو نوبت واینسم !! :)) ..اینم سزای رعایت نوبت !؛)

چشمها را باید شست..جور دیگر باید دید!!!!!!!‌:))

Contact lenses

اینم آخرین انواع لنزای رنگی!! ...عجب وحشتناکه..من که پسر نیستم اما دوست داشتم بدونم ..کسی عاشق این چشمها هم میشه؟!؟!؟!؟! :))


اگه یکی باشه که خوابش نیاد ..کسی هم نباشه که به حرفش گوش کنه...کسی هم نخواد که به حرفش گوش کنه.................... اونوقت تکلیف چیه!؟؟؟!!؟
بابا بیخیال..کی به کیه.....قطع کن برو فیلم تماشا کن ...اینم تکلیف !!:))