بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

انتخابات - گرما .......نامه های عاشقانه ...


امروز این قضیه نتایج انتخابات ،روی اعصاب اینجانب،با کفش ژاپنی،لزگی میرقصید !!!!
وای واقعا خوش به حال ما مردم !!!!!!!!!!  اصلا ولش کن که یادم می افته کلی عصبی میشم !!!

خوب از خودم بگم !!! همیشه دوست داشتم زندگی پر از هیجان باشه و هیچ چیزی تکراری نشه .... و عادت...حالا بیا هاله خانوم از سه ماه پیش به این طرف هیچ چیز تکرار نشده..همه اتفاقات جدید و پیش بینی نشده و بعضی هاش هم پر از هیجان !!! حالا میخوای چیچی بوگوی؟ :)))
امشب گلاب به روتون.....بددددددددد حالم بده .....فکر کنم مال گرماست !!! خیلی بی جنبه شدم ..... 







دلم برای نوشته های یک پیامبر تنگ شده :


از تمام آن نوشته ها عبور می کنم و این بار بی هیچ قصدی و بی هیچ تردیدی می نویسم . بی انتظار هیچ نتیجه ای . بی امید به حصول هیچ حاصلی . و مگر جز این آموخته ایم ، جز این  که در آنچه می کنیم در پی چیزی نگردیم که به چشم بیاید ... به چشم ... مگر یاد نگرفته ام آن حکایت قدیمی را با آن ترجمه قدیمی را که در آن میهمانی کوچک در آن شهر کوچک در تنهایی خویش آواز می خواند ... آنچه اصل است از دیده  پنهان است و مگر یک عمر سر در هر چاه این جمله را تکرار نکرده ام ... این جمله را مگر نشنیده ام و مگر هنوز حفظ نشده ام ... که  :  تمام اعجاز کویر در آن است که جایی در دلش چشمه ای پنهان دارد .... و تو چه می دانی کویر چیست ... اگر تشنگی را نزیسته باشی و زندگی نکرده باشی اش  و نه ، نپرس که من هم نمی دانم ... من هم نمی دانستم تا این همه داستان نشنیده بودم و این همه روایت را ندیده بودم  . نپرس که  هر قصه ای  در هر روایتی به پایانی می رسد و من هزار قصه دیدم بی پایان . که انتهایی نداشت ... که ابتدایی نداشت ...

صبر .

دانی که مردان مسافر کم شکیبند
هم در زمین هم آسمان ، هر جا غریبند ....

دانی که در غربت سخن ها عاشقانه است
این فصل را با من بخوان باقی فسانه است ...

 





۱- درست ۲۵ روز از تاریخ آخرین پستم میگذره ...به کیوان گفتم : نمی نویسم چون نوشته هام رو دوست ندارم ...

۲- و بالاخره همه چیز تموم شد ..خوب یا بعد ..یک نقطه گذاشتیم ته این جمله ..... حرف خیلی بود  ... اما گاهی سکوت معانی بیشتری داره تا هزار و یک حرف و جمله و کلمه ......
۳- و یک فصل جدید در زندگی .... فصلی که هرگز انتظارش رو نداشتنم ......................
آینده تصمیمات درست یا غلط ما رونشون میده .... اما فکر میکنم درست بوده ...
۴- این قضیه ۵۰۰۰۰ تومن کروبی هم واسه ما شده دردسر !!! همه پول قرض میخوان !
۵ - انتخابات ... رفسنجانی ...قالیباف ..کروبی ....ایران بهتر ....هوای تازه ...شور زندگی!! ..دولت عشق ..! ..آیا سهم ما از دموکراسی تنها یک برگه رای است ؟!!! ...لاریجانی ! ...کارناوال اسکیت بازان ....خیابان فرشته ....دخترای جینگولی ...یار دبستانی ....خاتمی ...
۶- اهواز ...تهران ....قم ..... بمب !
۷ -  سفر !!!!  
۸- دیوونه ؟؟؟
۹ -  .........................

۱۰- و زندگی ادامه دارد .... شاد باشی  :)