بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

انتخابات - گرما .......نامه های عاشقانه ...


امروز این قضیه نتایج انتخابات ،روی اعصاب اینجانب،با کفش ژاپنی،لزگی میرقصید !!!!
وای واقعا خوش به حال ما مردم !!!!!!!!!!  اصلا ولش کن که یادم می افته کلی عصبی میشم !!!

خوب از خودم بگم !!! همیشه دوست داشتم زندگی پر از هیجان باشه و هیچ چیزی تکراری نشه .... و عادت...حالا بیا هاله خانوم از سه ماه پیش به این طرف هیچ چیز تکرار نشده..همه اتفاقات جدید و پیش بینی نشده و بعضی هاش هم پر از هیجان !!! حالا میخوای چیچی بوگوی؟ :)))
امشب گلاب به روتون.....بددددددددد حالم بده .....فکر کنم مال گرماست !!! خیلی بی جنبه شدم ..... 







دلم برای نوشته های یک پیامبر تنگ شده :


از تمام آن نوشته ها عبور می کنم و این بار بی هیچ قصدی و بی هیچ تردیدی می نویسم . بی انتظار هیچ نتیجه ای . بی امید به حصول هیچ حاصلی . و مگر جز این آموخته ایم ، جز این  که در آنچه می کنیم در پی چیزی نگردیم که به چشم بیاید ... به چشم ... مگر یاد نگرفته ام آن حکایت قدیمی را با آن ترجمه قدیمی را که در آن میهمانی کوچک در آن شهر کوچک در تنهایی خویش آواز می خواند ... آنچه اصل است از دیده  پنهان است و مگر یک عمر سر در هر چاه این جمله را تکرار نکرده ام ... این جمله را مگر نشنیده ام و مگر هنوز حفظ نشده ام ... که  :  تمام اعجاز کویر در آن است که جایی در دلش چشمه ای پنهان دارد .... و تو چه می دانی کویر چیست ... اگر تشنگی را نزیسته باشی و زندگی نکرده باشی اش  و نه ، نپرس که من هم نمی دانم ... من هم نمی دانستم تا این همه داستان نشنیده بودم و این همه روایت را ندیده بودم  . نپرس که  هر قصه ای  در هر روایتی به پایانی می رسد و من هزار قصه دیدم بی پایان . که انتهایی نداشت ... که ابتدایی نداشت ...

صبر .

دانی که مردان مسافر کم شکیبند
هم در زمین هم آسمان ، هر جا غریبند ....

دانی که در غربت سخن ها عاشقانه است
این فصل را با من بخوان باقی فسانه است ...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
کاترپیلار یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ http://caterpilar.ws

از انتخابات نگو که واقعا خاک بر سرمون با دموکراسیمون.از گرما نگو که با ای پیکان قراضه های تاکسی دیگه جون به لب شدیم.
اما این نامه هه جریانش چیه این وسط؟
عاشقی خواهر من ؟عاشقی آبجی؟شایدم شکست خوردی؟:))اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره !!

محسن یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.free4ever.blogfa.com

سلام قشنگ بود به دل آدم می شینه دیگر نه راه مهم است نه پایانش

آراز یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ق.ظ http://arazxan.blogfa.com

ای ول. امشب حال گیریه؟ الهام که مشغوله کار خیره. شمام که گلاب به رومون هستی....

آراز یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ http://arazxan.blogfa.com

هاله. لوگوت حرف نداره .

daydad یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ق.ظ

از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست!

ناتاناییل یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.6200.persianblog.com

:) باید خندید..... هاهاهاها

سامی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

به خدا منم اگر صبح تا شب یک دیومه مثل تی تی کنارم بود الان حالم که هیچی ......

لواشک دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ب.ظ http://ovo.blogsky.com

سلام ./. هاله خانوم ..
وقت بخیر ...
امان از شهر بی عاشق ....
این دو بیت اخرتون خیلی به دلم نشست .. تنهایی و غریب و همیشه مسافر بودن توی این شهرتون نصیبم شده ....با اجازه توی نوشته جدید ممکنه از شعرتون استفاده کنم .. البته امشب سرکارم اپدیت میکنم .. .. برقرار باشبد

اکبر سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
در مورد انتخابات خب اینم دموکراسی هست و باید نتیجه اش رو پذیرفت حتی اگر بر خلاف نظر من و تو باشه ولی در مورد نوشته ات دلم برای معلمم دکتر علی شریعتی تنگ شده و میخوام باهام باشم اما این امتحانات لعنتی حالمو بهم زدن.

سلامت جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.sansiz.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی عالیه . به من هم سر بزن
عشق یعنی .......

عشق یعنی مستی و دیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی در جهان رسوا شدن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن

عشق یعنی لحظه های التهاب

عشق یعنی لحظه های ناب ناب

عشق یعنی دیده بر در دوختن

عشق یعنی در فراقش سوختن

عشق یعنی زندگی را باختن

عشق یعنی عطر گلهای سفید

عشق یعنی یک بغل دلدادگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد