بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

روز خوب !



آدم گاهی مجبوره تو زندگیش  ایکس او بازی کنه ! ..به خارجی بهش میگن..کت اند موس !! گاهی آدم با یک حرکت میتونه از دو طرف ببره ..برعکسشم ممکنه.. آدم ممکنه با یک حرکت از دو طرف ببازه !

x & o


جالب اینجاست که بعضیا تو روزای آفتابیم چتر دستشون میگیر ... نمیدونم از ترس بارون ناگهانیه یا آفتاب سوختگی ؟!!!!!!! واسه هر چی که باشه من که نمیترسم ... نه از بارونش نه از آفتابش.... اما اون چتر به دستا ! تو آفتاب بیشتر از من آفتاب سوخته میشن... و تو بارون بیشتر از من خیس .. !



امروز ۱۲ مرداد ۱۳۸۲ ست  و من پر از انرژیم ..دوست دارم تو هم پر از انرژی باشی..
سیاه روشن حرف جالبی نوشته بود تو وبلاگش..
نوشته بود
امروز اولین روز از بقیه زندگیه منه و من وقتی چشمام رو باز کردم این جمله توی ذهنم اومد..به تو هم گفتم مگه نه ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد