بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !









یکروز یکی میگفت که باید فضا رو برای زندگی باز کنی.... یعنی خودت تعیین کنی که تا کجا و چقدر می خوای پیش بری  ... اون موقع جواب دادم که نه محیط بیشتر میگه من  چیکار کنم..تا اینکه درست کردن فضا رو تجربه کردم .......... و احساس کردم که این حقیقت داره ..من میتونم برای زندگی و افکارم فضا درست کنم ..... تا حالا که  ..... همون تجربه ها به من میگن  ..
اشباه کردم..... تمام اون فضا رو من نمیسازم !

دوست ندارم بدون اینکه قلبا دلم بخواد  مقاومت منفی کنم ... چه تو محیط کار ..چه خونه .. چه دوستام .. چه با خودم ‌ !!! 
دوست دارم خودم باشم .......


سیاه روشن  این لینک
رو برام فرستادن از قبلیه که من گذاشته بودم تو بلاگم قشنگتره ........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد