بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !



سلام ....
۱- دیشب نامزدیه لیلا بود.... خیلی ناز شده بود ... امیدوارم که در زندگیش به جایی برسه که از ته دل احساس شادی و رضایت کنه ....
۲-محیط کارم چند وقتیه که داره کم کم اذیتم میکنه ...  در واقع به نظرم یه چیزی توی اون روابظ خراب شده که من دوست ندارمش اصلا !
۳- من عاشقم هنوز ...
۴-نگرانم ..
۵-یک عالمه کار عقب افتاده دارم و از بابت بیتوجهی ای که بهشون کردم بسیار ناراحت و نگرانم !
۶-آدما خیلی عجیبن.... !
۷- از حسادت متنفرم
۸- و از خسیس بودن ..
۹- و از قضاوت بدون آگاهی..
۱۰-برای سلامتیم بینهایت باید شکر گزار باشم ..
۱۱- و از داشتن آدمایی که دوستشون دارم ..
۱۲-و از نیروها و استعدادایی که خدا بهم داده ..
۱۳-امروز همش خوابیدم  .
۱۴- فردا شنبه روز اول هفته اس ... یک هفته جدید..یک روز جدید...تمام نیرو ها بسیج...پیش به جلو ... !
۱۵-امشب برنامه ها و کارایی که هفته گذشته انجام دادم رو جمعبندی کنم ..
۱۶- کمک کنم اگر ... نگرانی خاصی داره برطرفش کنیم..یا اگر نتونم کمکش کنم حداقل احساس کنه که کسی هست که همراهه و هواش رو داره .
۱۷- امشب میریم سینما فیلم عروس خوش قدم..هیچ میدونی چند وقته نرفتم سینما ؟!؟!
۱۹- راستی بهت خوش گذشت تعطیلات ؟


این رو الان (۱۱:۴۲) اضافه میکنم..
امشب رفتیم سینما فیلم عروس خوش قدم...چررررررررررررررررررررررررت بود !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد