بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !


 



 

 - اگر بخشش دردی که ما احساس میکنیم را درمان میکند ....دلیل خوبی داریم تا با رنجشهای خود تماس نزدیک داشته باشیم ...
 - عادت کرده ایم  تا از روی غرور دردی و رنجشی که حس کرده ایم را انکار کنیم ..زیرا نمی خواهیم که آنرا بشناسیم ..شاید از آن میترسیم ...شاید از درمان میترسیم ... من گاهی رنج خود را به خاطر ترس و از سر غرور ، انکار میکنم ......چون می خواهم یک قهرمان باشم ...چون نمی خواهم باور کنم که کسانی بوده اند از من قوی تر که مرا رنجانده اند !  ....
 - معجزه آنگاه رخ میدهد که کسی سر زخمی را باز میکند و  تو احساس درد میکنی ..و آنگاه کسی که زخم را گشوده است میبخشی !
 - تمام ملتهای دنیا از صلح سخن میگویند و آنچه انجام میدهند آماده شدن برای جنگ است ... و این آن چیزیست که همواره رخ میدهد !
 - هرگاه نتوانستم مقصودم را با کلمه ای بگویم ...احتمالا خودم نیز مقصودم را نمی شناخته ام ..گاهی تبدیل احساس به کلمات ..مستلزم تلاشی خیلی زیاده ... حرف میزنم...باید حرف بزنم و صدای خودم رو بشنوم ..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد