بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !


 همیشه یکی از اخلاقای قدیمی من که به تاثیر گزاریش ایمان داشتم، گذشت بود ! همیشه فکر میکردم که وقتی از چیزی ناراحت میشم..یا از اول باید ببخشم یا وقتی در مرحله حل مساله قرار گرفتم..باید گذشت کنم ..خیلی اوقات نتایج خوبی هم گرفتم.
 اما...گذشت در برابر چه کسی...؟
..گذشت برای بدست آوردن چه چیزی ؟
و ... گذشت در ازای از دست دادن چه چیزی ؟!

گاهی اوقات خیلی از آدما فکر میکنن که اگر مساله ای با گذشت طرف مقابل تموم شد..یعنی اینکه اون طرف حساب کار دستش اومده و عقب نشینی کرده ..... و مشکل از همینجا شروع میشه...
یک طرف مرتب میبخشه و پایان میده به یک قضیه و فکر میکنه طرف مقابلش میفهمه و ارزش اون بخشش رو در درونش نگه میداره......
و یک طرف فکر میکنه که حال اون یکی رو گرفته و طرف گوشی دستش اومده ...
نمیدونم واقعا چی بگم...من با ایمان به اصولی همیشه رعایتشون کردم..اما تجربه ها دارن بهم میگن که اصول مطلق نیستن و باید دوباره از نو مرور بشن ...
سرم درد میکنه...حالم بده ....
نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ق.ظ http://amirrony.blogsky.com

بابا قاطی کردی یا...استراحت کن خوب میشی...

م-ح-رجب پور پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام
زندگی عرصه تجربه است .
ولی یه رفتارهایی هست که با سرشت آدمی گره خورده که به این سادگیها آدمی نمیتونه کنارش بذاره.
شاید بتونه ولی ...
اصلان یاعلی ... این گوی و این میدان

حامد پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ق.ظ http://majnoonian.net

من همیشه باور داشتم که برای هر چیزی یک آستانه مشخص وجود دارد، حتی اگر آن چیز بهترین های دنیا باشد.

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:11 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد