بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !






این روزا به شدت مشغول بررسی  خودم..برنامه ریزیم برای آینده ام ..محیطم...آدمای اطرافم..دوستام...طرز فکر اونها نسبت به خودم .. بررسی کارم و ...... خلاصه مشغول تجزیه و تحلیل  هزار و یک فکرو ایده و تصور و آرزو هستم !
چند وقتی ایه که به این فکر میکنم که خیلی دارم شبیه آدمهایی که خودشون رو به دست جریان میسپرن حرکت میکنم و این خیلی عذابم میده ...با وجود اینکه سرفصلای زندگی و برنامه ریزیم کاملا مشخصه ..الان دوباره دارم بررسیشون میکنم .... همیشه میگم که میخوام این کار و بکنم و اون کار رو بکنم ...اما این کافی نیست..به نظر تلاش برای رسیدن به هدفای بزرگ بزرگ خیلی قشنگ تر از خود اون هدفهاست ...وقتی اطرافم رو بررسی کردم..احساس کردم چقدر آدمها سست و بی اراده شدن...فکر میکنن موفقیت یک هدیه است که یه روز که لم دادن تو خونه و دارن استراحت میکنن ...یکی میاد میزارتش جلوی در خونشون زنگ میزنه و در میره ...!!
وقتی در رو باز میکنن میبینن که یکی موفقیت رو بهشون هدیه کرده !!‌مسخره است ...تلاش آدمها برای به دست آوردن اون چیزی که دوست دارن یا براشون ارزش داره خیلی کمه...واسه همینه که وقتی یکیشون رو دارن..خیلی راحت رهاش میکنن ! .... به نظرم تصمیمم کاملا جدیه و باید تاثیر سستی اطرافیانم رو روی خودم کم کنم و تلاشم رو برای بدست آوردن چیزایی که فکر میکنم برام ارزش دیرپایی دارن زیاد کنم ...
دوست دارم از نظر عاطفی و روحی آدمی مستقل ..مهربون ...و با توجهی باشم ... دوست دارم در روابط انسانی یک انسان واقعی باشم و قابل اطمینان ...
دوست دارم از نظر علمی پیشرفت کنم ...دوست دارم درسم رو به هر ترتیبی شده ادامه بدم .. احساس میکنم که تحصیلاتم کافی نیست و باید خیلی جدی به به روز کردن علمی خودم در کنار تحصیلاتم فکر کنم ..
دوست دارم در کارم پیشرفت قابل توجهی کنم و باید حداکثر تلاشم رو در این راه بکنم ..برای این کار باید تخصص داشته باشم و برای تخصص داشتن باید تجربه و علم رو با هم داشته باشم ...تلاش میکنم براش ...
دوست دارم برای تصمیم گیری ،محکم تر از قبل باشم ..تمرین کنم تا در موقعیت های منطقی..احساسم رو کاملا کنترل کنم ..این طوری میتونم با اطمینان بیشتری تصمیم هایی که میگیرم رو اجرا کنم ..
و مهمتر از همه اینکه میخوام خیلی جدی به زندگی شخصی آینده ام فکر کنم و بهش بها بدم و براش برنامه ریزی کنم  و خیلی محکم برای زندگی شخصیم تصمیم بگیرم ...این رو بفهمم که همه به فکر خودشونن . تو این کار زار اگر به هر دلیلی (‌بی تفاوتی ..خستگی ..بی انرژی بودن ..عاشق بودن ..تنها بودن ..و .. ) از خودم غافل بشم یا به فکر خودم و زندگیم نباشم  ، ضرر میکنم .
حواسم باشه  که خوشی های لحظه ای رو به ضررهای طولانی مدت نفروشم ...چشمام رو خوب باز کنم و ارزش رو..ضد ارزش رو  و تمام موضوعات تاثیر گذار در زندگیم رو تشخیص بدم ...
همیشه به آدمها در درون خودم احترام بزارم ..فارغ از اینکه کی هستن..چی هستن ..خونشون کجاست ؟ پدرشون کیه ؟ لباس تنشون چقدر می ارزه ..؟کارشون چیه ..و و و ....
به آدمایی که دوستشون دارم کمک کنم (‌اگر از من کمکی خواستن )‌ و سعی کنم که درکشون کنم ...
قضاوتهای بی جا و بی معنی رو بزارم کنار و سرم به کار خودم باشه ...
به برنامه ریزیم برای فرشته هام ادامه بدم و ازشون غافل نشم ..یه مدتی که غافل شدم ...اما خوشحالم که دوباره به خودم اومدم ..
از یک سری روابط به شدت دلزده شدم..احساس میکنم که پوچی موج میزنه .... 

این آلبوم جدید آریان ...بازم داره می خونه ..نمی دونم چرا یه جور انرژی خاصی داره ...اصلا نمیفهمم چی میگه  !!! احساس میکنم قشنگه ...
موزیکش جالبه :

نه اون عاشق سر خورده منم ..
نه بی تاب و سرسپرده تویی
هر دوتا
بی صدا
فقط مست اون نگاهیم
نه حاضر به گفتن از دل منم
نه از من یه لحظه غافل تویی
لحظه ها
میگذرن
هر دوچشم به راهیم
ببین غرور
ما رو چه دور از هم نشونده ..


حالم خیلی خوبه ....انرژی دارم ..میتونم خیلی راحت اون چیزایی که ناراحتم میکنه از ذهنم دور کنم .....

خوش به حال بعضیا که فردا میرن ...دلم لک زده واسه اینکه حدودای ساعت ۶ برم ساحل...یه نسیم خنکی بیاد ..آفتاب کم سو شده باشه و دریا آروم باشه..بشینم و با خودم فکر کنم ..............چقدر عالیه .....

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:44 ب.ظ

دیوانه شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ http://divane.blogsky.com

وای خاله هاله چقدر حرفای خوب اینجا نوشته . حرفای پر انرزی . آخه منم در همین شرایط قرار دارم
خیلی شبیه . تصمیم در مورد خودم زندگی کار ادامه تحصیل کسب علم و تجربه . ایجاد رفاه ؛ که شالوده و پی زندگی باشه
تمام تابستون به این فکرا گذشت ولی منم ساحال و غروب می خوام تا به تمام فکرام یک مروری کنم و استار شروع راه جدید را بزنم .
موفق باشی عزیزم

مسافر هتل کالیفرنیا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:56 ق.ظ http://sokote-marg.sharghian.com

هاله جان خیلی عالیه
بالاخره یکی در این وبلاگستان پیدا شد که من امشب دارم بلاگها رو بعد از چند وقت می خوندم بگه حالم خیلی خوبه
باز خدا رو شکر

آرتا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

وایییییییی .منم عاشق همین شعرم ...
راستی امیدوارم موفق باشی!

رضا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:23 ب.ظ http://reza-n.blogspot.com

تصمیمات بزرگ معمولاْ‌در سکوت و آرامش گرفته میشن. بعد از اون بحرانی که مدتی یه چیزاییش اینجا نوشته میشد و بعد از اینکه بازهم بساط کلوچه راه افتاد٬ منتظر یه همچین نوشته ای بودم. خوشحالم برات.

اسد یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:03 ب.ظ http://assad.persianblog.com

فردا دوشنبه وبلاگم امروز خواهد شد، کاریست سمبلیک در دفاع از آزادی و نه حمایت از اصلاح طلبان.

مریم دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:16 ق.ظ http://lahzeh.blogsky.com

این بررسی ها جرات می خواد...من هر وقت می یام از این بررسی ها انجام بدم به نتایج یاس آوری می رسم!
در ضمن..این آهنگه رو من هم دوست می دارم!

ع دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:44 ب.ظ http://2words.blogspot.com

بابا حوصله داری !

کامیرا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 ب.ظ http://banderblog.persianblog.com

سلام دوستان. وبلاگ گروهی وبلاگ نویسان بندرعباس شروع بکارکرد. سر بزنید. ممنونم.

پیمان سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:13 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
این اولین بار است به وبلاگ شما سر می زنم و خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم.
وبلاگ زیبایی دارید و نوشته های شما خواندنی و قابل تامل است. آرزوها و یا کارهایی را که نوشته اید دوست دارید خیلی زیبا هستند اما فکر میکنم رسیدن به آن نیاز به تلاش و کوشش فراوانی دارد. امیدوارم همه به آن برسیم.
اگر موافق باشید به هم لینک بدهیم.
موفق باشید.

نیما چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ http://nima.co.sr

salam bloget khili jalbe be man ham ye sari bezan felan bye bye

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:17 ب.ظ

حسن جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:04 ب.ظ http://m_h_rajabpour@yahoo.com

یاهو
خوبه
ولی این افکار فقط در لحظات انرژیک زندگی بخ سراغ آدم میاد
امیدوارم که اینطور بشه.
همیشه برای زندگی کردن وقت هست در حالیکه به همون اندازه هم وقت نداریم.

امیر شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ب.ظ

هاله
از حرفهات معلوم هست که حالت خیلی خوبه. قدر خودت و دلت رو بدون.
گوهر خود را بیهوده به هر سنگ مزن
امیر

امید یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ق.ظ http://shiva-omid.blogsky.com

کم کار شدی خانمی .. این نشوندهنده اینه که همه چیز بر وفق مراد هستش ... امیدوارم همین طور باشه .

مهدی یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام هاله،
خیلی خوشگل نوشتی ولی عکسی که گذاشتی بی‌ربطه، هرچند نوشته-باعکس خیلی بهتره ولی اگه به هم ربط داشته باشه دیگه نورعلی‌نور بود.
ببین، تصمیمت خیلی درست و اساسی هست یعنی راه درست و عاقلانه رو پیدا کردی حالا به چه قیمتی، اصلا مهم نیست فقط تبریک میگم که اومدی تو مسیری که خودت کشفش کردی و ...
از حوصله‌ای که به خرج می‌دی و بعضی کلمات رو یه‌جور خاصی می‌نویسی خیلی خوشم اومد ولی سعی کن توی یک کلمه بین بعضی حروف فاصله نیوفته...بازم دارم ملا‌لغتی میشما
از اینکه همه سرفصلهای زندگیت مشخص و معلوم هست خیلی جلوتر از خیلی‌ها هستی این خودش کلی کاره یادت باشه. راجع به هدفهای بزرگ بیشتر بررسی کن یه کم خطریه‌ها
در ضمن آدما سست و بی‌اراده نشدند بلکه مشکلات روزمره زندگی داره همه‌رو اذیت میکنه در این مورد زود قضاوت کردی
در ضمن تو باید آدم مهربون و قابل اطمینانی باشی بابا ۱۰۰ تا فن توی اورکوت داری‌ها
البته در مورد درس خودند من هم موافقم باهات برو جلو موفق باشی
جمله در موقعیت‌های منطقی...احساسم رو کاملا کنترل کنم یعنی چی. توی این موقعیتها که از اسمش معلومه که احساس نقش کمی داره بگو در موقعیت‌های مهم، حساس، تعیین‌کننده و ...
نمی‌دونم چرا میگی همه به فکر خودشونند، البته یه جورایی آره ولی انسان با کمک و همفکری موفق میشه اینو همیشه یادت باشه خیلی مهمه
همه اونایی که توی () گفتی که باعث غفلت میشند یه جاهای لازم هستند ولی مدیریت نیاز دارند اینو من تجربه کردم
بهترین جمله‌ای که گفتی درباره مقایسه بین خوشی‌لحظه‌ای و ضررهاش بود من دیگه مطمئن شدم که تو موفق میشی اگه رسیدی به یه جای خوب بدون که برای این بوده که این مقایسه رو خوب قیاس کردی
موضوع احترام به هر شخصی از هر جا و هر ... مشکل من هم هست فرمولشو پیدا کردی باید به من هم یاد بدی(قول دادی‌یا یادت نره)
منظورت از فرشته‌هام چیه یا کیه؟
گفتی ساعت ۶ میری ساحل، مگه الان کجایی؟

به سئوالام جواب بده، اگه بازم بنویسی، می‌خونم

چقدر حرف نوشتما
فعلا

امیر دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:06 ق.ظ

اقاهه این کله رو گذاشتی اینجا که چی؟؟؟؟؟این کله چه ربطی به این جفنگیات بامزت داره؟؟؟؟در ضمن چرا اپدیت نمیکنی ..مگه من باهات شوخی دارم؟؟؟؟ye tUrke dame dare masjed istade boode KHorma kheyrat mikarde ye bande khoda rad mishe
, ye mosht khorma barmidare tUrke mige :
hOy che khabare? 1nafar morde Otobos ke chap nakarde

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:49 ب.ظ http://doosthosainy.persianblog.com/

یإأیإ

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد