بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

برای کودکانی که به دنیا می آیند ...





بچه گربه ای که توی راهروی ساختمون ماست یک چشمش کوره ...اون روزای اول سالم بود ..اما گربه های بزرگتر بهش چنگ انداختن ..نمیدونم شاید این گربه هم بزرگ شه..با چشم کور به بچه گربه های دیگه چنگ بندازه ... وقی میام خونه..بچه گربه های دیگه فرار میکنن ..اما این گربه سفید و کور..نمیترسه ..حتی گاهی چند قدم میاد طرفم ...امروز دیدم که بقیه خواهر و برادراش حسابی تپل شدن اما این یکی ..جدای از بقیه است و خیلی لاغره .....
.................

دارم به آلبوم آخر chris De Burgh گوش میدم ،یک حس خاصی توی صداشه..فوق العاده است..وقتی اوج میگیره :

For every child that has been born
There is  a chance to live
and every one can have a dream
until the end of time

So live for every moment
As the world keeps turning around
And lift your hands to the sky
And say for loud and cry
I have been here
with my name
with my name



راستی..یه گربه کور چقدر میتونه زندگی کنه ؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:58 ق.ظ

اگه اونایی که کورش کردن نخورندش ، خیلی

رضا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:35 ق.ظ http://reza-n.blogspot.com

گربه کور رو نمیدونم ولی من یکی که عاشق صدای کریس دی برگ هستم.

پونه دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:23 ق.ظ

همون قدر که صدای کریس دی برگ روم تاثیر میذاره کور شدن اون گربه بیچاره هم ذهنمو مشغول میکنه

دیوانه دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:58 ب.ظ http://divane.blogsky.com

نمی دونم چرا هر چی گربه کوره نصیبه این دوستای ما
می شه .
شاید دلیلش اینه که من دیومنه هم نصیب اونها شدم

فرید دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:50 ب.ظ http://buhdda.blogspot.com

فایده داشتن دو چشم چیه؟ همیشه باز یا همیشه بسته.

چشم رو میبندیم تا تحمل درد راحت باشه و یا باز تا گریه کنیم..

تولد چطور؟ امدن با چشمان بسته، ماندن با چشمان بسته و رفتن با چشمان بسته..

زندگی چیه؟ چشمان همیشه باز یا چشمان همیشه بسته

مرگ چیه؟ نظاره با چشمان بسته به افراد با چشمان باز

خاطره چیه؟ چشم رو بستن ، باز کردن و دوباره بستن

میس.ریلا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ب.ظ http://rilagoli.4all.cc

شعره قشنگیه..آره شعرای کریس دی برگ بعضیاشون عالین...راستی اون گربه کوره هنوز زنده س؟

صمیر چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
وبلاگ جالبی داری...یعنی در کل خوب می نویسی
به عنوان یه دوست جدید...
دوست دارم یکی از جملات شکسپیر بهت تقدیم کنم

What is best ?That best i wish in thee

امیدوارم بچه گربه زودتر چاق بشه


موفق باشی

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد