بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !



در سفرم ....


نظرات 5 + ارسال نظر
ناشناس دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:43 ق.ظ

خوب بالاخره هاله رفت خارج و من هم اینجا تنها شدم..... از تمام دوستان و آشنایان تقاضا می شود در این مدت من را به شدت تحویل بگیرند ..... تا شاید درد دوری ایشان کمی آرام گیرد ..... از تمام متقاضیان تقاضا میشود برای قرار گذاشتن با من قبلا با رئیس بزرگ هماهنگ کنند ....

هاله جان کلوچه(!) یادت نره ....

احمد سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:28 ق.ظ

بـــــه بـــه! خوش به حالتان خانوم!
موفق باشین... :-)
و شدیدا مواظب خودتون باشین! ;-)

فرید چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:13 ب.ظ

یاد خاطرات کودکی در سفر:

همسفر کوه شدن ، لذت همراهی عزیزان ، لذت مدرسه نرفتن ، شوق سوغات و خرید و سر اخر منزل نخست.

و باز هم فردا با خاطرات دیروز

صوفی پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:47 ق.ظ

من می دونستم این هاله همدست انگلیس ها هست. خائن الان هم رفتی راپورت بدی مدال ی اجنبی ها را بندازی گردنت
اصلا از اولم هم می دونستم این وب لاگ هم واسه همین را ه انداختی. و بیزی میزی بهانه ای بیش نبوده واسه سر کار گذشتن ملت

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:08 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد