بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !




پارسال این موقع بیزی کلی دور بود..همچین شبی یک پست پر سوز و گداز !! نوشتم :)) امسال یه جورایی بازم دوره :)
یلدا ...فال حافظ ... آجیل ...هندونه .. انار .... یه چیزی کمه هنوز :)
نظرات 11 + ارسال نظر
امیر بایرنی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:04 ق.ظ http://hood.blogsky.com

سلام
وب زیبایی داری

شب یلدات هم مبارک

امیدوارم که شادی هات به طول شب یلدا باشه و غم وقصه هات به طول روزش

خوش بایب و فعلآ بای

آرتا سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

آخ گفتی!

ناشناس سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

البته فرق اون وقت با حالا اینکه اون وقت فقط من داشتم خوشحالی می کردم ولی الان هر دومون خوشحالیم ....(;

بگذریم.... کاشکی الان من هم اونجا بودم دلم برای لندن تنگ شده.....

تو خارج کلوچه (!) پیدا میشه ؟

فرید چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:18 ب.ظ

نمی دانم که در طولانی ترین شب زندگیم ، ساعات خلوتم را با چه پر کنم؟

نه کسی اسمم را صدا میزند و نه یادی از من میکند و من هم در این سکوت هرچه بیشتر فریاد می کشم دیوارها کوچکتر می شوند

دلم به خلوتی شب زمستانی است و همانقدر سرد از یاد کسانی که دلم را و علائقم را دروغ می دانند و شبم را .......

باز هم همدم تنهاییم ، اشک و مونس دائمیم بغض، تعارف نصفه اناری به مهمانم او میخندد و میپذیرد و در پاسخ ،به من گریه را تعارف میکند....

تا به حال اینقدر به من خوش نگذشته است ، می خندم ولی چشمانم نه، دلم هم به من دروغ میگوید میخواهم که فریاد بکشم اما مهمانم را چه کنم؟

طعم انار با اشک،دلی به رنگ انار ، محصور در تنهایی با تنهایی،
و در چهار دیواری اسیر به رنگ طولانی شب زمستان و سرد نیز..

خوش به حال انار که گرچه دانه هایش دل خونند اما تا لحظه مرگ عاشقند

صوفی پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ق.ظ

چه ناشناس تابلو یه این یا رو !

هیدن جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ب.ظ

جناب با شما هستم ( نا شناس ) و شما خانم هاله . بهتر نیست برا همدیگه mail بزنید . و صحبتها و درد دلهاتو نو اونجا انجام بدید ... خانم هاله امیدوارم انتقاد پذیر باشی شما دیگه وبلاگتون منحصر شده به فرد خاصی .اگر هم نوشته ای با مزمون خاصی مینویسید باز سرانجامش به یک جا خلاصه میشه . ارزش نوشته های شما خیلی بالا تر از اینها بود

امیر جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ب.ظ

آی گفتیا .....................

کودک ۱۸ ساله جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:44 ب.ظ http://pink-pride.persianblog.com

!!!!

بی طرف شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ق.ظ

هیدن جان بهتره مثل من دیگه اینورا نیای و بری وبلاگهای محتوادار رو بخونی و بزاری اینا به عشق و عاشقیشون برسن .وبلگ جای خصوصیه و هاله جون هم دوست داره فقط از بیزیش بگه ...بزار بگه ...همه میگن ولی اینا فرقشون اینه که میخوان به همه ثابت کنن ما همدیگر خیلی خیلی رو دوست داریم بزار همه بفهمن مگه نه ؟؟؟ :)

سایه شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ب.ظ http://glassy.persianblog.com

---سلام---خوش به حالت !---همین---

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:08 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد