بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

تست خودشناسی...






تو این لینکه یک عالمه تست خودشناسی هست..من رفتم کلی خودم رو شناختم !!!

http://www.rahezendegi.com/test.asp



اینم چند نمونه از جوابایی که به من داد .....

نگرش شما به زندگی مثبت است یا منفی؟

دوست گرامی، شما از این تست خودشناسی 39 امتیاز کسب کرده اید.
    مثل‌ اکثر افراد، شما فردی‌واقع‌ بین‌ هستید. می‌دانید که‌ زندگی‌ بسان‌ یک‌ ترن‌هوایی‌ شهر بازی‌ است‌، ولی‌ همواره‌ امیدوارید که‌خوبی‌ها بر بدی‌ها غالب‌ شوند و این‌ همان‌ نکته‌ای‌است‌ که‌ در انتها اهمیت‌ پیدا می‌کند و به‌ حساب‌می‌آید. اگرچه‌ خودتان‌ را فردی‌ کاملا خوش‌ بین‌ تلقی‌می‌کنید، ولی‌ شاید بتوانید با کمی‌ مصالحه‌ از افراد ذاتاخوش‌ بین‌ درسهایی‌ فرا بگیرید و کم‌ کم‌ نگرانی‌هایتان‌ را به‌ دست‌ فراموشی‌ بسپارید. به‌ یاد داشته‌باشید که‌ اکثر اتفاقات‌ و مسایلی‌ که‌ در زندگی‌نگرانشان‌ هستیم‌، هرگز رخ‌ نمی‌دهند. پس‌ تا زمانی‌ که‌عملا رخ‌ نداده‌اند، چه‌ نیازی‌ به‌ فکر و خیال‌ و نگرانی‌هست‌؟



 

          همسر ایده‌آل‌ شما متولد چه‌ ماهی‌ است‌؟

در روابط عاطفی‌، شما در جستجوی‌ مردی‌ هستید که‌ رئوف‌، دلسوز، باعاطفه‌، باملاحظه‌، خونگرم‌،اجتماعی‌ و قاطع‌ باشد، مردی‌ که‌ از ابراز احساسات‌ واقعی‌اش‌ ترس‌ و دلهره‌ای‌ نداشته‌ باشد و بتواندروح‌ و روان‌تان‌ را تمام‌ و کمال‌ به‌ خودش‌ اختصاص‌ دهد. شما از احساسات‌ پرشور و پرسوز و گدازی‌برخوردارید و در جستجوی‌ یافتن‌ همین‌ خصوصیات‌ در مرد رویایی‌ تان‌ هستید، از این‌ رو، ممکن‌ است‌او کمی‌ خجالتی‌ و کمرو باشد، ولی‌ بی‌نهایت‌ مهربان‌، دست‌ و دلباز، بلندنظر، سخاوتمند و با گذشت‌خواهد بود. پس‌، بهتر است‌ برای‌ پیدا کردن‌ خوشبختی‌ در کنار مرد رویایی‌تان‌ به‌ دنبال‌ افرادی‌ باشید که‌متولد ماههای‌ تیر، آبان‌ یا اسفند هستند.
نظرات 9 + ارسال نظر
بهرام چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.bahramkhajavi.blogsky.com

هاله سلام
من تازه کارم وشما باسابقه هستید لطفا از تجربیاتتان درزمینه وبلاگ نویسی مارا هم مطلع سازید نام سایتتان چه معنی میدهد .چرا بعضی نوشته هایتان خوانا نیست قربان شما

سکوت مرگ چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:04 ق.ظ http://www.sokote-marg.com

اما ایتنجور تستها نمی تونه به نظر من درست باشه
چون جوابها از قبل تعیین شدند و زیاد نمی تونن روی خواستهای افراد مانور بدند ، و جواباشون تقریبا مشخصه و بیشترشون شبیه همه .
اما اینم خیلی جالب بود
دستتون درد نکنه

رضا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:09 ق.ظ http://reza-n.blogspot.com

قسمتی که راجع به همسر ایده آل برای آقایونه٬ Not Found میده!!! میگه سئوال از پایه و اساس٬ غلطه!

فرید چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:36 ب.ظ

روبه روبم اینه و در درونم قلبم را جستجو میکنم جواب سوالم را میابم ، دیگر هیچ نیستم چون قلبم از تنهایی پر و اینه از وجودم خالیست

ناشناس پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ق.ظ

ای کاش من یک تیری بودم(!) ......

توی این روانشناسی ننوشته بود که باید شما هر روز یک کلوچه (!) بندازین بالا ؟

دلقک پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:26 ب.ظ http://aavin.blogspot.com

تولدت مبارک :)

میثاق یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ق.ظ

هاله عزیز. با اینکه من متولد آبان هستم و یک کاندیدای بالقوه! باید بگم بخدا اینایی که بهت گفتن وجود خارجی نداره!.

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

[ بدون نام ] شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد