بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

بزرگترین ترس زندگی ما !؟


چند سالی که به عقب بر میگردم ..میفهمم که چقدرتغییر کردم ....
اون موقعها ..به خیلی چیزا فکر میکردم و به خیلی چیزا فکر نمی کردم ....کلاس فلسفه میرفتم ...فیلمخانه ملی ایران..سینماتک موزه هنرهای معاصر ....جلسات بحثهای آزاد ..قدم زدنهای طولانی ...فلسفه چینی های عجیت..شعر..شاملو...مثنوی ....
فکر میکردم (‌و میکنم)‌که هر آدمی برای رسالتی خاص به دنیا اومده و  باید با توجه به نشونه ها اون رسالت رو درک کنه و به پایان ببره ....بهترین لحظه های عمرم وقتی بود که آخر شب مینشستم وافکار مغشوشم رو روی جیمبو (‌کامپیوتر خونه ام ) با صدای خودم ضبط میکردم ....دوستان عجیب ... بحثهای عجیب...جمله های معنی دار و به نظر خودمون منطقی ...روزهای عجیبی بودند ...
حالا چندین سال از اون روزها میگذره ....همه اونها در بایگانی ذهنمه ...گاهی با هاله اون داستانها غریبی میکنم ....یعنی من همونم ؟ یا اون من بود ؟!
نمیدونم ...آخرین باری که به آرشیو صدام سرکی کشیدم ....تمام آرشیو دو سال نوشته و گفته رو از ذهن جیمبو و خودم پاک کردم ! خدا رو شکر که جیمبو مثل من نیست ! وقتی چیزی رو از ذهنش پاک میکنم..هرگز با گوشه و کنایه بهم یاداوریش نمی کنه...انگار که هیچ وقت اتفاقی نیفتاده بوده !
خیلی کسانی بودند که ازشون میپرسیدم...بزرگترین ترس زندگی شما چیه ؟
-تنهایی
-تاریکی
-مار !
- بلندی
- تنهایی
-ناشناخته ها ....
- مادر زنم !!!
-تنهایی ..
-فقر....
و.....
آخرین باری که کسی ازم پرسید خودت چی ؟ گفتم : تنهایی ...اما احساس کردم که واقعیت نداره ......
بزرگترین ترس زندگی من اینه که دنیای من کوچیک بمونه .....
                         بزرگترین ترس زندگی تو چیه ؟!
نظرات 13 + ارسال نظر
کله خر جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:17 ب.ظ

من از هیچی نمیترسم ....آیییییییییی نفس کش !!!

تیلداسحر جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ب.ظ http://kasikebatoshadast.persianblog.com

Mikhaham chizi begooyam/midanam ke bavar nemikoni/ama…/agar setareh boodam/har shab dar aseman to miderakhshidam/agar mah boodam,har shab an soorat doost dashtani to ra lams mikardam/agar mahi ghermez boodam har rooz az dastanat ghaza mikhordam/va agar ketab dastanat boodam hamishe shab hayat ra ba man aghaz mikardi/ ama hala dar in donyaye bozorg,man na setare hastam , na mahi ghermez van a hata an ketab dastan doost dashtani,man khodam hastam.
Yek dokhtar bache ashegh ke har rooz sobh ba yek shakhe gol ghermez,zir saye ban baran khis mishavad./man hich kodam az in agar ha nistam ,man haman dokhtar bache hastam ke har rooz sobh bitafavot az kenaram migozari va fekr mikoni divane am/
Farad sobh ham khaham amad,ama midanam digar be man adapt kardeh e .farda sobh miayam/dooste khoobam bia man ba haman shakhe gol sorkh ke ham rang doost dashtanam ast montazerat mimanam,ama kash baran nayayad.((sahar-akh…))

سامی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ب.ظ

خیلی فلسفی نوشتن ٬ من بچه جمهوری هستم از این چیزا سر در نمی آرم ٬ تورو خدا فکر ما رو هم بکنین ....

شیما شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:21 ق.ظ

سوسکی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:41 ق.ظ http://sooski.persianblog.com

هاله جان بس که در کودکی و جوانی امکان سفر نداشتم عقده ای شدم!!
تو در چه حالی رفیق قدیمی؟
--سوسکی

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ق.ظ

baaz chenete?

محمدرضا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ق.ظ http://unforgiven-alone.blogspot.com

چه خوبه که ما یه چیزی داریم که میتونیم خاطراتی که روش مونده رو پاک کنیم
یا اصلا فرمتش کنیم
یا حتی اگه قاط بزنیم اف دیسکش کنیم
اگه این نبود مثل قدیم قدیما آدما با خاطره هاشون زندگی میکردن...که الان هم میشه اینطوری دید
حالا که من نمیخوام اونجوری باشم
پس نیستم
من از تنهای زیاد نمیترسم...شاید چون بهش عادت کردم
ولی از این میترسم که یکی بهم بگه دیگه دوستم نداره...
شاید بزرگترین ترس زندگی این باشه
که یکی بهت بگه دیگه دوستت نداره
اینکه مدتها با ترس از دست دادنش زندگی کنی و بعد این اتفاق بیافته...میتونه مثل هوار (آوار) رو سرت خراب بشه
امیدوارم ما هیچ روز ترسناکی تو زندگیمون نداشته باشیم.
خوش باشی هاله جان
بای.

صفر تردید شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ق.ظ http://doubtzero.blogspot.com

بزرگ ترین ترس زندگی زمانی است که باور کنی باید بترسی. آن هنگام بزرگ ترین ترس زندگی را شکل داده ای.

ناشناس شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ب.ظ

من می ترسم که تو زندگیم موفق نباشم.

البته کلوچه (!) خیلی دوست دارم.....

سمی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:14 ب.ظ http://never-forget-you.blogsky.com/

سلام...اینو مطمئن باش کسی که می تونه تفاوت دنیا های کوچیک و بزرگ رو بفهمه هیچ وقت دنیاش کوچیک نمی مونه.

Hamed یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:21 ق.ظ http://majnoonian.net

Great article! It made me to think about myself too!!

احمد یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ http://marde-darya.blogsky.com

اینکه بدون لبخند بمیرم!

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد