بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !




شب ولنتاین ؟!؟!؟ به من چه ربطی داره !!!
گل ؟  شکلات ؟ ... کارت ولنتاین ؟ ...شام و شمع ؟؟ مال بقیه است ! ما آدمهای جدی و بزرگی هستیم !! باید بزرگ شیم !! همه اینایی که به این بهانه هر جور شده با هم شام میخورن و به هم گل و هدیه میدن و یه جور نمادین به هم ابراز علاقه می کنن ...بچه اند ...... !! ما آدمای بزرگی هستیم ...کارای مهم و جدی داریم ( یاد سیاره مرد جدی تو شازده کوچولو میفتم !‌ )  
کی می خوای بزرگ بشی ..... ؟!؟! هدیه مال بچه هاست .....علاقه مهمه که تو قلبه آدماست ...... !!!..
باورم نمیشه..۹۰٪  تو شرکت ما بچه هستند ....۱۰۰ ٪ دوستان و اطرافیان هم بچه هستند ...خدا رو شکر بین اینهمه بچه ! من یکی دارم بزرگ میشم ....!! بلکه بتونم روزی این همه بچه رو ارشاد کنم !


من عاشق هدیه دادن و گرفتنم ...به نظرم  خیلی قشنگه که هر کسی به هر بهانه ای به کسانی که دوست داره ...با یک گل ...هدیه کوچیک یا بزرگ یاد آوری کنه که بهش علاقه داره ..بی توجهی به این بهانه ها رو دوست ندارم ....... بعضیها رو دیدم که که هر موضوعی براشون بیشتر از عشقشون اهمیت پیدا میکنه ..ادعا میکنن که اینجور نیست .... و من تو دلم اینه و اونه و عشق به گل و هدیه و کلا این چیزایی که تو دوست داری نیست...... 
 

آدم باید از هر فرصتی برای خوشحال کردن کسانی که دوست داره استفاده کنه .... هر کسی با چیزایی که دوست داره خوشحال میشه نه با تصورات ما ......


نظرات 6 + ارسال نظر
امید یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:57 ب.ظ http://bloglink.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری به من سر بزن.تبادل لینک حاظری؟.بای

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.yadi.blogsky.com

صاحب کار محترم
اولا به نظرم قلب رنگی بهتر از قلب سیاه سفیده (برای این روز).
ثانیا چه معنی داره انقدر خشک بودن و دلسرد بدون .
ثالثا هیچوقت احساسات سن و از این حرفها نمیشناسه .
رابعا اصلا یک دختر خانم به این سن و سال چه به این حرفها (حالا ما فلسفه رو گذاشتیم به بچه پایین بودن خودمون )
خامسا اصلا دی جی بوتی کجاست تو رو خدا .
(عنوان این نظر رو فاکتور بعدی و تخفیفات لازمه لحاظ خواهد شد انشاالله دیگه)

هاله دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ق.ظ http://chekhabara.blogsky.com

:دی حالی به حووووولی ولنتاین
فقط یه کم خرج و مخارج رفته بالا :پی
تجملاتشو کم کنین :))

رضا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:18 ق.ظ http://reza-n.blogspot.com

میتونی به من هدیه بدی D:
اشکالی نداره!

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ب.ظ http://katakalle.com

سلام من یه وبلاگ طنز می نویسم ! بهم یه سر بزنین.این فقط یه شوخی بی مزه است !

مسعود شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ب.ظ

کی بهت گفته تو وبلاگ نویس خوبی هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد