بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

تمام بچه های حسن آقا !!!!!!‌




هر روز صبح که دارم میام شرکت این تابلوی    همیشه کیفیت ، همیشه تاژ    توجه من رو جلب میکنه ....... امروز داشتم حساب میکردم تعداد فرزندان این حسن آقا تنها دو تا از نقطه های این تبلیغ کمتره !!!!   مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  ....!!!!!!!!!!!!


راستی ولنتاین مبارک .... :)))    ( لوگوی گوگل یادم انداخت که منم تبریک بگم ! )‌

نوشته زیر روز ولنتاین سال ۸۱ در وبلاگ هاله و مهتاب نوشته بودم :

سلام.....

امروز روز ولنتاینه ..... چند سالیه که این روز بین ایرانیها هم به اندازه مردم سایر ملل دنیا اهمیت خاصی پیدا کرده .... البته از خیلی ها که بپرسیم ..کسی از تاریخچه این روز اطلاع دقیقی نداره ...من دوست دارم مختصری از این روایات رو که در جایی خوندم .. اینجا بنویسم ....
تاریخچه روز ولنتاین در گذر تاریخ در پرده ای از ابهام فرو رفته ...تنها همینقدر میدانیم که ماه فوریه برابر با ماه دوم میلادی و بهمن ماه شمسی ..ماه تحقق عشف و مهرورزی بوده است .
این روز سنت مشترکی بوده بین مسیحیان و رومیان باستان ....امروزه کلیسای کاتولیک از سه قدیس نام میبرد که هر سه ولنتاین نام داشته و هر سه شهید راه عشق بوده اند ! یکی از این روایات به قرن سوم میلادی برمیگردد که سنت ولنتاین در روم باستان زندگی میکرده است ... هنگامی که امپراتور کلادیوس در مقایسه می فهمد که سربازان مجرد در مقایسه با سربازان متاهل بهتر می جنگند..ازدواج مردان جوان را غیر قانونی اعلام میکند ..سنت ولنتاین با این تصمیم کلادیوس مخالفت میکند و در خفا زنان و مردان جوان را به عقد یکدیگر در می آورد و کلادیوس پس از آگاهی از سرپیچی ولنتاین وی را به اعدام محکوم میکند .
بر اساس افسانه ای دیگر ولنتاین اولین کسی بوده که هدیه ای را در هنگامی که در بند بوده است برای معشوق خود می فرستد تا به وی ثابت کند که در همه حال به وی می اندیشد .. و پیش از مرگ آنرا با نامه ای به دلداده خود هدیه می کند و در زیر آن می نویسد << ولنتاین تو >>> و از اینجاست که در روز ولنتاین به یکدیگر کارت های ولنتاین هدیه می دهند .

والنتاین در لغت یعنی معشوق و محبوب ..این روز بهانه خوبیست تا نگذاریم عشقمان کم رنگ شود ... و فرصتیست برای زنده کردن عشقهای قدیمی که شاید در گذر زمان گرد و غبار فراموشی بر آنها نشسته است .....بیایید در این روز با هدیه دادن به کسانی که واقعا دوستشان داریم زندگی را سراسر عشق و مهر سازیم ......

..و اما از شب ولنتاین من ....دیشب من پای تلفن بودم که زنگ در رو زدن .... کیومرث رفت پایین و با یک بسته گل که توش ۷ تا گل سرخ و ۳ تا گل شیپوری بود اود بالا ... دیشب با هم حرفمون شده بود...اومد جلو منو بوس کرد و گفت : هاله ببخشید دیشب باهات بد حرف زدم !!‌  :))... ناقلا ...من رو گذاشته بود سر کار...بعد گفت یه آژانس دم در بود این گل و کارت رو داد دست من و رفت گفت یکی فرستاده و اسمش رو نگفته !!! ...کارت رو دادن به من...مامان بابا هم وایساده بودن .... همه مونده بودیم که کی این رو برام فرستاده..روش نوشته بود..برای هاله جون !!! بازش کردم....می دونین توی کارته چی نوشته بود؟ یا یک خط خرچنگ قورباغه نوشته بود : اگه گفتی کی ؟؟؟؟


نظرات 11 + ارسال نظر
k1 دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.k1-online.com

ولنتاینت مبارک!!!

هاله دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ http://chekhabara.blogsky.com

ولنتاین مبارک راستی حلزون در مقایسه با سگ خیلی خوفه :) دیدی شاهکار بچه کرمان رو؟؟:)))

سیاورشن دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ق.ظ http://blue-eye.blogsky.com

سلام..................وبلاگتون زیباست.............بعد باید همشو بخونم ............به من هم سر بزنین

احمد صادقی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:08 ب.ظ http://sadeghi2536.persianblog.com

هاله جون . ولنتاین مبارک
خوش و خرم و سر حال و شاد باشی...
شکلات من هم یادت نره

دلقک دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:36 ب.ظ http://aavin.blogspot.com

از خدا یه فرصت حسابی می خوام واسه خوندن تموم نوشته های جا مونده ی وبلاگت :)

فرید دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ب.ظ

تنها به کسی ستاره هدیه کنید که ستاره ای نداشته و یا اسمانی از ستاره دارد

زیرا که فقط ولع یا طمع ،بهای هدیه شما را میپردازد

شیما سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:48 ق.ظ

هاله جان ...نثرت خیلی شیرینه!
ولنتاین مبارک.

احمد صادقی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:10 ق.ظ http://sadeghi2536.persianblog.com

هاله جان ...
روز ۲۹ بهمن ، روز سژندار مذگان ، روزعشق و دوست داشتن ایرانی از همین حالا مبارک باد

ناتور سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ب.ظ http://natoor-e-dasht.blogsky.com

یعنی آدم باید بگه ولنتاین مبارک...عین عیدت مبارک؟!...یه جوریه! :)

کتکله چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:06 ب.ظ http://katakalle.com

سلام! من یه وبلاگ طنز می نویسم ! نمی خوای بعد این همه وقت یه سری به من بزنی ! البته این فقط یه شوخی بی مزه است! :))

آرتا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:39 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

با تاخیر ولنتاین شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد