بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

خاطرات یک زندانی-۳







احساس میکنم پشت این دیواری که به اون تکیه داده ام،روزه .... گرمای این آفتاب رو از روی حرارتی نامحسوس ..روی سطح این سنگهای تیره احساس می کنم ..چقدر دلم برای کمی هوای تازه تنگ شده ..
توی انفرادی ،روز و شب معنی نداره...همیشه شبه ...مخصوصا اگر توی ذهن تو هم شب باشه ! ...مجبورم که این روزها، روز و شب رو تصور کنم و از روی تصوراتم بفهمم که چند روز گذشته ؟! .... اگر حساب من درست باشه..امروز باید ۲۳ فروردین باشه ....
تمام امروز رو در خارج از این انفرادی گذرونم ...در بیرون از این دیوارها و میله ها .... تمام کسانی که در تمام این سالها شناختم رو دیدم و به یاد آوردم !! .... یاد روزی افتاده بودم که توی دبیرستان شیشه کلاس شکست و گردن من افتاد....میخندم !!‌
 یاد اون روز می افتم که توی دبستان روی صحنه تئاتر بودم و لحظه ای که همه به گرگ قصه شنگول و منگول حمله کردن...از اون بالا قل خوردم و افتادم پایین ! ..می خندم !
یاد دانشگاه افتادم ..یاد شب یلدا ..یاد داداش کوچیکه ...یاد انجمن اسلامی... یاد کلاس اخلاق !!‌..می خندم!
 راستی امروز ۲۳ فروردینه ! یاد ۲۳ فروردینی می افتم که با مدیر فروش بد اخلاق برای ثبت نام اس ام اس رفتیم ....چه آشنایی غریبی ...می خندم :) ...... یاد تو می افتم ...می خندم ..می خندم ..قهقهه می زنم  .... داد می زنم ....هی لعنتی ......انگار اینجا حتی زندان بانی هم نداره .....
انفرادی جای عجیبیه..امروز رو تماما بیرون از اون بودم .....همه جا رفتم ......
سرم رو به دیوار تکیه دادم ..... حاضرم قسم بخورم پشت این دیواری که به اون تکیه داده ام..روزه ...اون رو از حرارت نامحسوس این سنگهای تیره میشه فهمید ...

نظرات 5 + ارسال نظر
داداش کوچیکه چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

جالبه! از کی زندانی شدی؟ خبر میدادی بیام وساطت کنم آزادت کنن!
کلاس اخلاق رو هنوز یادته؟
البته منم اگه وبلاگ به این گندگی داشتم حتما خاطراتم اینجوری یادم میموند.

مرتضی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ق.ظ http://i.frompersia.com

من انفرادی نیستم اما انفرادی ها رو دوس دارم

آرتا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

کی آزاد میشی؟!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

هاله جون چی شده بابا :))

مرد یخی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ق.ظ http://isis.blogsky.com

salam
man az weblogeton didan kardam
jaleb va zibast
be man sar bezan
mamnoon misham
ice man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد