بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

تئاتر شیشه ای !



پرده اول :
 میگفت : تو بخشی از روح منی !!!وقتی ناراحتی با تمام وجود ناراحتم !!
حالا معنی اون فیلم های زمان بچگی رو میفهمم  :
یه عده میرفتن داد میزدن : روح منی خمینی ! ....روح منی ......روح منی ....

پرده دوم:
میگفت : ای کاش که پایان،رویای رسیدن به ساحل نباشد !
گفتم : جایی شنیده بودم ..اما جور دیگه ای !
گفت : ضایع نکن ..خوب شاید یادم رفته باشه !!!!

پرده سوم :
مسافر : آقا ۲۵۰۰تومن تا ....
راننده:خانم ماشین رو نگاه کن !!‌سمنده ..تمیز ...سریع ...کولر دار ...راحت میشینی یه گاز میدم میرسی..۳۰۰۰ تومن بده خیرش رو ببینی !
مسافر(یک نگاه به ساعتش میکنه که خیلی دیر شده) : آقاراهی نیست آخه!
راننده:خواهر من سر کیسه رو یکم شل کن ! میخوای برو سوار اون شو !
(یک پیکان خیلی داغون رو نشون میده ! که همه چیش از هم جدا شده)
مسافر (‌یک نگاه میکنه به اونطرف و یاد دیروز می افته که وقتی از تاکسی پیاده شده بود لقوه مزمن گرفته بود !‌) : باشه آقا پس بریم.
۱۰ دقیقه بعد :‌آقا این پنجره پایین نمیآد ؟
-نه آبجی هی بالا پایین میکننش ....سوخته !!!!!!!!!!!!!!!
-پس بی زحمت کولر بزنید ..مردم از گرما ...
-آبجی کولر بزنم ۱۰۰۰ تومن باید بیشتر بدی !!!!
........................ ( و ماجرا تا پایان راه به همین ترتیب ادامه دارد !‌)‌‌

پرده چهارم :

یک ضرب المثل قدیمی هست که میگه با یک دست چند تا هندونه رو نمیشه بلند کرد !
حالا من با پرروگی تمام همه هندونه ها رو با هم دارم بلند میکنم .... بازوهام دارن خوب قوی میشن .... !! چند سال دیگه میشم قهرمان بدنسازی !!‌ دوی استقامت ... ولی بدبختی هرچی میدویی این خط پایان هی میره عقب تر !

پرده پنجم :

از وقتی عزرائیل  تو ایران و فرنگ دنبالم کرده ... شبا که میخوام بخوابم و صبحا که میخوام بیام بیرون اشهدم رو میخونم ! راست میگن هر چی کار بد آدم بکنه بعد قبل مرگ اشهدش رو بخونه ،بخشیده میشه ؟؟



 وقت تمومه...تعطیله برادر من !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آرتا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

خسته نباشید خواهر!

چه عرض کنم ..... چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

دین از سیاست جداست؟

کرم دندون پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ق.ظ http://amini.blogfa.com

من هنوز تو لیست بالا افتاده ها نیستم؟

علی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ق.ظ http://naamaloom.persianblog.com

پرده ششم: بی پرده صحبت کنید تا سرتان را بکنند زیر آب.
جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد