بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

تقدیر

 

این داستان من شده اون داستان پیرمرده و خره و نوه ش !!!

آقا من از اینکه دوستان رو قالب کردیم رفتن دو تا پست اینجا نوشتیم..همه گفتن که جو گرفتت و هی از عروسی حرف میزنی ...ما هیچی ننوشتیم...حالا می گن : چیه طرف حالت رو گرفته نمیگیردت !!!!!!!!!! دیگه نطقت کور شده ؟!!!!!!!!!!!!!

من یاد اون خره و پیره مرده و نوه ش افتادم......... !

هوای تهران از اون سرمای گزنده درومده..نمی دونم علتش گرمای هواست یا کت پر ؟!!!!‌:)))

بگذریم .......

داشتم فکر میکردم که هیچ چیزی در دنیا قابل پیش بینی نیست .....این سیب که میره بالا...هزار تا چرخ میزنه تا برسه پایین ......... تقدیر همینه یعنی ؟

خیلی این روزا در باره تقدیر و معنی اون تو زندگی فکر کردم .....واقعا تقدیر یعنی چی ؟ :)

نظرات 11 + ارسال نظر
سینا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ب.ظ http://boys-e-girls.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
وبلاگ متفاوت و قشنگی داری.
جالب مینویسی.
به من هم یه سری بزن.
بای

haleh یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ

خوشحالم دوباره نوشته هات می بینم
هرچند دیگه من تحویل نمی گیری ;)

ازگیل یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ http://azgil.blogsky.com

نمی دونم والا.شاید تقدیر اون جوری که همه میگن واقعا باشه،شایدم خیلی از ادما،حماقت و اشتباهاتشون رو یک جورایی میندازن تقصیر تقدیر.و جالب اینجاست که کارها و اتفاقات خوب نتیجه تلاش خودشون ولی بدیها از گور تقدیر بیچاره بلند میشه!!!!

مهناز یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام هاله جونم
با با شوخی کردم بییییییییییخیال از هر چی دوست داری بنویس اتفاقا از ازدواج که می نویسی خیلی دوست دارم چون منم میرم تو فکرش

سامی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ب.ظ

تقدیر این بود که ما رفتیم کافی شاپ کوبا ولی نمی دونم چرا خیلی خوب نبود یا ما نفهمیدیم .... عروسی هم شتریه که دم هر خونه می خوابه اگر خدا بخواد.... ما هم یک پلو مفت می افتیم دیگه ... این که بد نیست....

بابک دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ق.ظ

بعد یه عمر یه پست دادی که بگی کت پر خریدی؟
اگه ۲ تا بخری هوا گرمتر هم میشه میتونی زیرش مایو بپوشی.

ققنوس دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ

رفقا رو قالب کردین رفتن ؟!!! ... :)))) ... من کشته مرده ی اینهمه علاقه و پشتیبانیه تو از رفقاتم ! ‌...
منو از این جماعت فاکتور بگیر ... اصلا به من چه ! ...
تقدیر اسم باکلاس واسه بلاهاییه که دیگران سر ما میارن ! ...

هامون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ق.ظ http://bach.persianblog.com

...و ما آنقدر دور شدیم...
نه کت پر می بینم و نه گرما...تنها٬تنهایی و تنهایی. هه!

مانا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.manar.blogfa.com

من که هر چی به گذشته نگاه می کنم می بینم تقدیری در کار نبوده من بودم و من بودم و من..............

یار دبستانی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ

تقدیر برای من حاصل تاثیر یکسری عوامل به الویت:

درون انسان - دل
خواسته آدمی - هدف
ثبات قدم و پشتکار - اراده
شرایط مو جو د و جو حاکم - اتمسفر

وای به اون روزی که این عوامل با ما یا ما با آنها سر سازگاری نداشته باشیم!

رضا۱۳۴۷ شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ق.ظ

با سلام.تقدیر همینه که این وبلاگ را دوستان مطالعه می کنند!!!در ضمن نظر بالا اشتباه شد می بخشی.تقدیر ه دیگه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد