بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

توفیق اجباری !!

 

 

 

بهانه جور شد !

در کامنتهای یادداشت قبل یک پیغام از دکی جون بود که یه جورایی مصداق این بود که : کور از خدا چی میخواد ؟ ..دو چشم بینا !!

حالا بماند که من درباره این وبلاگ چقدر این پا اون پا کردم..حالا دیگه رو حرف دکتر ناشناس نمیشه حرف زد ووبالاخره زحمت کشیدن درس خوندن تا برای مملکت مفید باشن :

سلام / من دکتر محمد سرابی زاده هستم من تنم می خاره برای هک کردن  می خواستم وبلاگت رو هک کنم ولی دلم برات سوخت تو ۲ روز وقت داری اسم وبلاگ من که است
http://www.hacktraining.blogfa.com    تو لینک دوستان بنویسی مگه نه از وبلاگت خداحافظی کن از همین الان
خوب   پس سرس برو من رو تو لینک دوستان بنویس مگه نه خداحافظی کن از وبلاگت
 
دکتر به روی چشم !!
  گووووووووووود بایییییییییییییییییییییییییییی اوری بادی ......( اما یادتون یاشه : عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد )
نظرات 3 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

پویا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ

واقعاْ چرا یکی پیدا نمیشه این وبلاگو هک کنه؟!!!!!

حالم خوب نیست...

رضا۱۳۴۷ سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ق.ظ

دکتری(!)که عدو شده!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد