بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

 

 

من کجام ؟ 

 

پیش خودم فکر کردم که بیام و یک سری بزنم به اینجا !!‌  دلم شوخت ...چون پاک اینجا یادم رفته بود....تو این اوضاع خراب بهترین کار وبلاگ نویسیه :)) وقتی کاری نداری و ژول در نمیاری و از این حرفا ... بگذریم : 

مریم دیروز یه دختر خوشگل لپو به دنیا آورد ..هر چی با خودم فکر می کنم میبینم هیچ جرات مریم رو ندارم !!‌:))  

نمیدونم هنوز اینجا به اندازه قدیما طرفدار داره و وبلاگ نویسای قبلی فعال خستن یا نه ؟! برم یه گشتی بزنم...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رومئو و ژولیت چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ خوشحالمون کردی اومدی وبلاگمون . از وبلاگ نوی های قدیمی کسی نمونده بیشترشون دیگهنمی نویسن .وبلاگ قشنگی داری . خوشحال شدیم باهات آشنا شدیم. بازموقت کردیبیا پیشمون. بلاخره یه جورایی پیش کسفتی توی دنیای وب :) موفق باشی

سوسکی چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://sooski.persianblog.ir

خوبه که هنوز هستی و برگشتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد